Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2] semestr letni 2013/2014
lektorat, grupa nr 6

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.2]
Zajęcia: semestr letni 2013/2014 [2013/2014L] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala 50
Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Sosnowiec, ul. Żytnia 12) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Katarzyna Gronowska
Literatura:

Podręcznik New Inside Out –Upper Intermediate, S.Kay, V.Jones, Mac Millan, 2009

Literatura uzupełniająca: New Inside Out, Upper-Intermediate, Workbook, P. Kerr, C. Jones, MacMillan, 2009

English Grammar in Use R. Murphy, wyd. Cambridge University Press, 2010

My GrammarLab.Foley, D. Hall, Pearson, 2012

Gramatyka Angielska w teorii i ćwiczeniach. J. Siuda, wyd. Angloman, 1992

A Practical English Grammar A.J Thomson, A.V. Martinet, Oxford University Press, 1994

How English Works M. Swan, C. Walter, 1997

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Zakres tematów:

Zagadnienia gramatyczne

1.Relacjonowanie wypowiedzi, zamiana mowy niezależnej na zależną i odwrotnie, na podstawie tekstów i zdań w ćwiczeniach (Reported Speech)

2.Wypowiadanie się na temat sytuacji hipotetycznych, zadawanie pytań (Zdania warunkowe typu 1,2, 3 i mieszane)

3.Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstów pisanych i nagrań w powiązaniu z rozmową na temat trudnych ekspedycji, wyzwań itp. (Narrative Tenses: Past Simple/Continuous, Past Perfect/Continuous),

4.Opisywanie zdarzeń, które nastąpią w przyszłości (Future Continuous, Future Perfect

5.Wyrażanie współczucia (useful phrases) i udzielanie rad (you should, if I were you, etc.)

Zagadnienia leksykalne

1.Użycie kolokacji rzeczownikowych czasowników have, make, take

2.Rozmowy na temat zarabiania, wydawania, zarządzania pieniędzmi, przedsiębiorczości, rzeczy cennych dla ludzi, zakupów itp. (idiomy, powiedzenia związane z pieniędzmi)

3.Opisywanie dnia z życia różnych osób etc (użycie wyrazów łączących takich jak until, while, during,as by the time etc)

4.Tworzenie słów z użyciem self i –able/ible (np. self-esteem, edible)

5.Zastosowanie czasowników frazowych (take, get, etc)

Utrwalenie wiadomości z unitów 1-3 w ćwiczeniach powtórkowych po Unit 3 -Review A– gramatyka i słownictwo.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji).

Uwagi:

PASMO MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE; I ROK

[WYDZIAŁ BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA: Biologia, Biotechnologia, Ochrona środowiska;

WYDZIAŁ MATEMATYKI, FIZYKI i CHEMII: Technologia chemiczna, Chemia, Informatyka;

WYDZIAŁ NAUK O ZIEMI: Geologia, Geografia, Geofizyka;

WYDZIAŁ INFORMATYKI I NAUKI O MATERIAŁACH: Edukacja Techniczno-informatyczna, Mechatronika, Inżynieria biomedyczna, Inżynieria materiałowa, Informatyka inż.;]

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)