Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologia informacyjna [12-PE-S1-6TI] semestr letni 2013/2014
Ćwiczenia, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Technologia informacyjna [12-PE-S1-6TI]
Zajęcia: semestr letni 2013/2014 [2013/2014L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 37
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Tomasz Kopczyński
Strona domowa grupy: http://el2.us.edu.pl/weinoe/course/
Literatura:

Wykorzystanie LCMS Moodle jako systemu wspomagania nauczania na

odległość,

Skrypt, Smyrnova-Trybulska E., Stach S. (red.), Smyrnova- Trybulska

E., Stach S., Burnus A., Szczurek A. 2012: Uniwersytet Śląski, Studio

-Noa, 2012,560 c. ISBN: 978-83-60071-56-4 http://www.wydawnictwo.us.edu.pl/node/3721

Zastosowanie systemów CMS w tworzeniu przestrzeni informacyjno

-edukacyjnej w Internecie,Skrypt, Smyrnova-Trybulska E., Stach S. (red.), S.Stach, B.Fuklin,D.Staniek, Uniwersytet Śląski, Studio-

Noa, 2012, 104 s. ISBN: 978-83-60071-55-7

http://www.wydawnictwo.us.edu.pl/node/3731

Smyrnova-Trybulska E. :O niektórych psychologiczno - pedagogicznych i organizacyjnych aspektach komunikowania się w zespole wirtualnym . [w:] Zbiór prac naukowych Komunikowanie się a jakość życia człowieka. Perspektywa pedagogiczna. Redakcja naukowa Adam Musioł. PWSZ w Raciborzu, Racibórz2009, s.54

-66.

Zakres tematów:

1. Edytor tekstu MS Word, który jest pomocny w prace biurowej, podczas pisania prac semestralnych, dyplomowych lub magisterskich, przygotowania materiałów dydaktycznych i metodycznych w przyszłej prace zawodowej (5godz.),

2. Obsługi programu typu arkusz kalkulacyjny MS Excel do opracowania danych i ich analizy oraz przedstawienia danych liczbowych w postaci graficznej (5 godz.);

3. Programu MS PowerPoint do przygotowania interaktywnych prezentacji multimedialnych o charakterze edukacyjnym (5 godz).

Metody dydaktyczne:

Czynnościowa, e-learning, badawczo-problemowa, projektowa, poszukująca, podająca.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie trzech modułów z zakresu MS Word, Excel, Powertpoint na minimum 50% każdy.

Uwagi:

POW

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)