Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-OP-S1-11SD.2
semestr zimowy 2014/2015
seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe cz.2 12-PE-OP-S1-11SD.2 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2014/2015 (2014/2015Z)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 32 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Prowadzący: | Barbara Chojnacka-Synaszko, Barbara Grabowska, Danuta Kocurek, Łukasz Kwadrans, Andrzej Murzyn, Ewa Ogrodzka-Mazur, Gabriela Piechaczek-Ogierman, Renata Stefańska-Klar, Anna Szafrańska, Wiesława Walkowska, Anna Zawada, Martin Zilinek | |||
Strona domowa grupy: | http://www.weinoe.pl | |||
Literatura: |
Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000, WSiP. Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 2009, Oficyna Wydawnicza „Impuls”. Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2009, Oficyna Wydawnicza „Impuls”. Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. Warszawa 1995, WSiP. |
|||
Zakres tematów: |
Metody, techniki i narzędzia badań (charakterystyka, zastosowanie, tworzenie własnych narzędzi badawczych). Dobór próby. Badania pilotażowe. Wstępna analiza danych z badań. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Metoda słowna, problemowa, instruktaż |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia pracy seminaryjnej w skali 3.0 – 5.0 jest opracowanie części pisemnej (75%) – poprawność koncepcji badawczej pod względem metodologicznym i teoretycznym, przygotowanie narzędzi badawczych oraz części ustnej (25%) – poprawność wypowiedzi pod względem merytorycznym i językowym. |
|||
Uwagi: |
POW |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.