Praktyczna nauka języka angielskiego [02-FL-JRT-S2-PNJA01]
semestr zimowy 2014/2015
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego [02-FL-JRT-S2-PNJA01] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2014/2015 [2014/2015Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 14 |
Limit miejsc: | 60 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Katarzyna Banaś-Sieradzka |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: • Nauton, J. 2009. Profile1, pre-intermediate course book. Oxford University Press • Nauton, J. 2009. Profile1, pre-intermediate-workbook. Oxford University Press Literatura uzupełniająca: • Gairns, R. Redman, S.2008. Oxford Word Skills- basic. Oxford University Press. • Vince, M. 2008. Macmillan English Grammar in Context- intermediate, advanced. Macmillan • Materiały ze stron internetowych wydawnictw: Pearson, Oxford University Press, Macmillan, a także BBC, British Council i inne (artykuły on-line). • Dodatkowe materiały przygotowane przez prowadzącego |
Zakres tematów: |
• Wprowadzanie i utrwalanie słownictwo z zakresu pracy, zatrudnienia • Wypowiadanie się na temat typowego dnia pracy • Wypowiadanie się na temat obowiązków pracowniczych • Wypowiadanie się na temat marek, jakości • Wyrażanie posiadania (have, have got) • Opisywanie zdarzeń w teraźniejszości (użycie czasu: present simple, present continuous) • Wprowadzania i utrwalanie słownictwa z zakresu finansów, bankowości • Wypowiadanie się na temat importu i eksport • Przeprowadzanie rozmów telefonicznych • Wprowadzania i utrwalanie słownictwa z zakresu podróżowania, podróży służbowej • Zwracanie się z prośbą |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikatywnej metody nauczania i metody łączone, z pisemną i ustną informacją zwrotną, z udziałem pracy własnej studenta. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena wypowiedzi ustnych i zadań pisemnych wykonywanych przez studenta w trakcie zajęć oraz w ramach pracy własnej studenta Aktywne uczestnictwo w zajęciach, oceny pozytywne z testów, prac pisemnych, odpowiedzi ustnych, prezentacji Ocena bdb – wypowiedzi ustne i pisemne studenta są poprawne gramatycznie, wyczerpujące, oddające pełny zakres umiejętności i wiedzy. Student w 100% opanował materiał przewidziany w danym semestrze. Ocena db – student wykazuje się umiejętnościami w stopniu obejmującym 80% przewidzianego materiału, tzn.: w wypowiedziach ustnych i pisemnych mogą wystąpić nieliczne błędy, które nie utrudniają komunikacji. Potrafi samodzielnie poprawić własne błędy. Ocena dst - student powinien wykazać się umiejętnościami w stopniu dostatecznym - ok. 65%. Potrafi wykonać typowe ćwiczenia o średnim stopniu trudności. Wypowiada się i pisze z licznymi błędami - utrudniają one, ale nie uniemożliwiają komunikacji. Ocena ndst – student nie opanował wiadomości i umiejętności nawet w minimalnym stopniu (< 65%). Nie zaliczył prac pisemnych i ustnych, nie jest w stanie wykonać ćwiczeń o małym stopniu trudności. Skala ocen: 100-93% = bdb (bardzo dobry) 92-86% = db+ (plus dobry) 85-79% = db (dobry) 78-72% = dst+ (plus dostateczny) 71-65% = dst (dostateczny) 64% i mniej = ndst (niedostateczny) Student uzyskuje zaliczenie na podstawie testów sprawdzających po każdej jednostce, oddanych prac pisemnych i różnych form wypowiedzi ustnych. |
Uwagi: |
semestr 1, j. rosyjski, program tłumaczeniowy /stacj. II stopnia/ (B1) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.