Seminarium doktoranckie 06D-S4-I.SEM
rozliczenie roczne 2014/2015
seminarium,
grupa nr 5
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium doktoranckie 06D-S4-I.SEM | |||
Zajęcia |
rozliczenie roczne 2014/2015 (2014/2015)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 1 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie lub ocena | |||
Prowadzący: | Ewa Jarosz | |||
Literatura: |
współczesne pozycje z metodologii badań społecznych z zakresu metodologii ilościowej i jakościowej: K.Rubacha, Metodologia badań nad edukacją, PWN, Warszawa 2009 T.Pilch, T.Bauman, Zasady badań pedagogicznych, Zak, Warszawa 2000 Warszawa 2008 E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, PWN 2003 Metody badań jakościowych, pod red. N.l. Denzin, I. Lincoln, PWN 2009 D.Siverman, Interpretacja danych jakościowych, PWN, 2009 J.A.Smith, P.Flowers, M.Larkin, Interpretative Phenomenological analysis. Theory, Method, Research, SAGE 2009 Badania jakościowe. metody i narzędzia, pod.red. D.Jemielniaka, PWN Warszawa 2012 M. O'Reilly, P.Ronzoni, N.Dogra, Research with children, SAGE 2013. A.Greig J.Taylor, T.Mackay, Doing research with children. a practical guide. 3rd edition, SAGE 2013 M.B. Miles, A.M.Humberman, Analiza danych jakościowych, Białystok 2000 M.Banks, Materiały wizualne w badaniach jakościowych, PWN Warszawa 2013 U.Flick, Jaość w badaniach jakościowych, PWN 2011 Podstawy metodologii badań w pedagogice, pod red. S. Palki, Gdańsk 2010 K.Konarzewski, Jak prowadzić badania oświatowe, WSiP, 2000 Orientacje w metodologii badań pedagogicznych, pod red. S.Palki, Kraków 1998 B.M King, E.W.Minium, Statystyka dla psychologów i pedagogów, PWN 2009 |
|||
Zakres tematów: |
1. oryginalność tematyczna jako podstawa wyboru własnego tematu badawczego 2. oryginalność metodologiczna jako podstawa konceptualizacji badań w obrębie projektu doktorskiego 3. panorama tematów współczesnych problemów pedagogicznych i społecznych a wybór tematyki projektu 4.panorama rozwiązań metodologicznych we współczesnych projektach badawczych |
|||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, ekspozycja przykładów, analiza egzemplifikacji, kwerenda literatury, udział w seminariach naukowych i konferencjach |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
student przedstawia analizę wybranych obszarów tematycznych z ukierunkowaniem na wybór i skonkretyzowanie własnej propozycji projektu doktorskiego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.