Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatorium monograficzne: Warsztaty reklamy [05-DK-S1-KM112.2] semestr zimowy 2015/2016
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Konwersatorium monograficzne: Warsztaty reklamy [05-DK-S1-KM112.2]
Zajęcia: semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z] (zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 24
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie lub ocena
Prowadzący: Matylda Sęk-Iwanek
Literatura:

A. Dejnaka, Strategia reklamy marki, produktów i usług, Gliwice 2006.

W. Budzyński, Reklama techniki skutecznej perswazji ,2004

J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk, 2004

E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa, 2001

Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Maternus Media, 2010.

D.Doliński, Psychologia reklamy, Wrocław 2001.

M.Golka, Świat reklamy, Warszaw 1994.

P.H.Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999.

M. Pietraszek. Promocja. Reklama i public relations w małej firmie.Warszawa 2014.

Zakres tematów:

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z przebiegiem prac na d kampanią reklamową i wprowadzenie podstawowych technik wdrażania kampanii.

Zajęcia mają charakter teoretyczno praktyczny.

Studenci pracują w podgrupach opracowując podczas semestru poszczególne części kampanii.

- Reklama i jej funkcje

- marketing mix

- strategia firmy

- strategia promocji

- analiza SWOT

- rodzaje oraz modele reklamy

- rodzaje klienta

- analiza grupy docelowej

- analiza sytuacji (firmy, produktu, rynku, konkurencji)

- strategia kreatywna

- strategia medialna

Pozostałe tematy to np: mowa kolorów, moodboard jako technika projektowania i prezentacji.

Metody dydaktyczne:

- Metoda podająca - wykład wprowadzający do każdego z zagadnień

- dyskusja problemowa

- praca własna w ramach zadań domowych:

- przygotowanie moodboard, prezentacja, omówienie

- przygotowanie projektów kosztorysów i omówienie - metoda praktyczna

- prezentacje projektów i ich ocena w trakcie zajęć - metoda praktyczna z oceną prowadzącego

- praca w grupach z elementami oceny kompetencji przez prowadzącego

- dyskusja panelowa

- burza mózgów

- gra symulacyjna

Metody i kryteria oceniania:

odczas zajęć studenci pracują w grupie (burza mózgów, dyskusja), wykonują zadania w podgrupach, pracują indywidualnie. Oceniana jest aktywność oraz zaangażowanie w poszczególne zadania oraz wykorzystanie umiejętności przekazanych podczas zajęć.

Studenci omawiają lektury i teksty opracowane w ramach pracy własnej.

Na podstawie ćwiczeń oraz literatury studenci przygotowują projekt kampanii reklamowej na zadany temat:

- przygotowanie poszczególnych części projektu zgodnie ze wskazówkami prowadzącego

- przygotowanie spójnego projektu kampanii reklamowej w grupach

- przygotowanie prezentacji podsumowującej projekt

Uwagi:

5 semestr dziennikarstwo i komunikacja społeczna stacjonarne I stopnia (1z5 do wyboru)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)