Język angielski 3 [06-PS-NM-066]
semestr zimowy 2015/2016
lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski 3 [06-PS-NM-066] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Bogumiła Bober |
Literatura: |
C. Latam-Koenig, C. Oxenden, P. Seligson. English File Pre-intermediate third edition Student’s Book with DVD-Rom. Oxford University Press, 2012, Workbook Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http//el.us.edu.pl/upgow/course/index php?categoryid=33 - E lektorat-język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 P. Viney, K. Viney. Grammar Practice Book In English pre-intermediate. Oxford University Press, 2005 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora |
Zakres tematów: |
Treści programowe: podręcznik: - wypowiadanie się na temat problemów w restauracji, spotkania z przyjacielem - zastosowanie czasu present perfect w zagadnieniach dotyczących złych nawyków młodzieży, mody, zakupów - zastosowanie czasu present perfect i past simple w opisie zrobionych zakupów, tekstu „The style interview” - użycie zaimków „something”, „anything” „nothing” na podstawie tekstu „What did you really do at the weekend?” - mówienie o sposobie życia; użycie wyrażeń as…as, wyrażanie się na temat najciekawszych miejsc, miast, zastosowanie stopnia najwyższego – stopniowanie przymiotników - użycie określników ilościowych „not enough”, „too”, w zagadnieniach na temat zwyczajów spożywania jedzenia - prowadzenie rozmowy w sklepie na temat źle dokonanych zakupów - zastosowanie „will/won’t” do opisywania przewidywanych sytuacji; tekst „A pessimist plays a pessimist”, oraz obietnic, pomocy - powtórzenie form czasownikowych: teraźniejszych, przeszłych i przyszłych - użycie konstrukcji przymiotnik+ przyimek w wyrażeniach np. „frightened of” - wypowiadanie się na temat rozumienia snów umiejętności: • wypowiadanie się w formie ustnej lub pisemnej na zagadnienia poruszane na zajęciach • rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta -30 godzin. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nie uzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów śródsemestralnych na semestr (umiejętnościowych i wiedzowych) ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), - za aktywne uczestnictwo w zajęciach ( waga 1), - innych form pracy własnej studenta Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) Testy: z języka ogólnego pisemne (na przykład test wielokrotnego wyboru, uzupełnienie luk, rozumienie tekstu czytanego, zadanie otwarte, tłumaczenie, tworzenie wypowiedzi pisemnej) sprawdzanie słownictwa Praca własna: ćwiczenia do podręcznika, ćwiczenia gramatyczne, wypracowania Aktywność: czynny udział w zajęciach Wpis zaliczenia na ostatnich zajęciach w semestrze. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.