Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium magisterskie - sem. 2 06-PS-SM-402
semestr letni 2015/2016
seminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium magisterskie - sem. 2 06-PS-SM-402
Zajęcia semestr letni 2015/2016 (2015/2016L) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Elżbieta Turska
Literatura:

Turska, E. (2014). Kapitał kariery ludziu mlodych. Uwarunkowania I konsekwencje. Katowice: Wydawnictwo Uniwqersytetu Śląskiego.

Bańka, A. (2010). Mobilność międzynarodowa jako kryzys i zagrożenie tożsamości. W: K. Popiołek, A. Bańka (red.): Kryzysy, katastrofy, kataklizmy w perspektywie psychologicznej, (s. 262 – 273). Poznań: Stowarzyszenie Psychologia i Architektura.

Bańka, A. (2012). Przedsiębiorczość w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości. O formowaniu się tożsamości nowego typu. W: Z. Ratajczak (red.), Przedsiębiorczość. Źródła i uwarunkowania psychologiczne (s. 27 – 48). Warszawa: Wydawnictwo Difin.

Barrick, M.R., Mount, M.K. (1991). The Big Five personality dimensions and job performance: A meta-analysis. Personnel Psychology, 44, 1 – 26.

Barrick M.R, Mount M.K, Judge T.A. (2001). Personality and performance at the beginning of the new millennium: What do we know and where do we go next? International Journal of Selection and Assessment, 9, 9 – 30.

Zakres tematów:

1. Zadowolenie z kariery a zadowolenie z życia na różnych etapach rozwoju zawodowego.

2. Poczucie własnej skuteczności, kariera i zadowolenie.

3. Satysfakcja z pracy i kariery wśród mężczyzn i kobiet.

4. Wzory karier zawodowych oraz zmienne indywidualne jako predyktory poczucia jakości życia.

5. Satysfakcja z pracy, jej uwarunkowania osobowościowo – organizacyjne i związek z jakością życia jednostki.

6. Satysfakcja z pracy i jej uwarunkowania. Mierzenie satysfakcji z pracy.

7. Cechy indywidualne a satysfakcja z pracy

Metody dydaktyczne:

Analiza literatury i doniesień z badań, dyskusje grupowe nad określonymi zagadnieniami, prezentacje referatów przez poszczególnych studentów, omawianie problemów metodologicznych, odnoszących się do specyficznych zagadnień

Metody i kryteria oceniania:

Referat odnoszący się do wybranych problemów, będących przedmiotem analizy w ramach seminarium magisterskiego. Ustna prezentacja problemu i metodologii badań własnych (projektu badawczego). Pisemne przedstawienie problemu i metodologii badań własnych (projektu badawczego). Ocena końcowa stanowi średnią z tych trzech obszarów pracy własnej studenta

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.