Seminarium (sem. 3) 06-PE-R-S1-21.2
semestr zimowy 2015/2016
seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (sem. 3) 06-PE-R-S1-21.2 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2015/2016 (2015/2016Z)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 10 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Teresa Wilk | |||
Literatura: |
S. Nowak, Metodologia badań socjologicznych, PWN, Warszawa 1970. S. Nowak, Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 1985. M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, Impuls, Kraków 2004. T. Pilch, T. Bauman, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Wyd. Akademickie Żak, Warszawa 2001. |
|||
Zakres tematów: |
Aktywizacja społeczności lokalnych. Rewitalizacja społeczna z wykorzystaniem sztuki. Kultura i sztuka w procesie edukacji, wychowania i przemian społecznych. Edukacja teatralna, w zakresie sztuki, w procesie wychowania realizowanym w rodzinie, w szkole oraz w środowisku lokalnym. Profilaktyka działań edukacyjno – opiekuńczych i pomocowych podejmowanych przez różne struktury i instytucje społeczne w sytuacji pojawiających się zagrożeń. Patologie społeczne |
|||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny3 zakończony jest zaliczeniem z oceną na podstawie zaprezentowanego narzędzia badawczego i planu organizacji badań. Student uzyskuje stosowne zgody na przeprowadzenie badań. W razie konieczności prowadzi badania pilotażowe. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.