Język obcy [06-PE-EWP-N2-21]
semestr zimowy 2015/2016
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy [06-PE-EWP-N2-21] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 26 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Krystyna Mendziuk |
Literatura: |
Podręcznik i Zeszyt ćwiczeń „ENGLISH FILE Pre - intermediate” Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden wyd. OUP 2013 Literatura uzupełniajaca: Redman,S. “ English Vocabulary in Use - pre-intermediate& intermediate”, CUP 2010 Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 E-lektorat – język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora |
Zakres tematów: |
Zagadnienia gramatyczne: użycie czasów gramatycznych w opisywaniu osób, wyglądu zewnętrznego, osobowości; czas teraźniejszy prosty, teraźniejszy ciągły, tworzenie pytań związanych z teraźniejszością i przeszłością, zwrócenie uwagi na umiejętność zadawania pytań zgodnie z szykiem zdania pytającego, mówienie o na podstawie tekstu „Who knows you better – your mother or your friend?” - mówienie o przeszłości, o minionych wakacjach; zastosowanie czasu przeszłego prostego, przeszłego ciągłego, użycie czasowników regularnych i nieregularnych, na podstawie tekstu”The place is perfect, the weather is wonderful,” -mówienie na temat ubrań, wakacji z zastosowaniem przyimków miejsca, czasu -nauka wymowy, liczb, słownictwa dotyczącego rodziny, spędzania wolnego czasu, pracy, szkoły, ubrań, wyglądu, miejsca, mówienie z wykorzystaniem słownictwa opisującego pracę, szkołę, formy spędzania wolnego czasu , -krótka konwersacja na temat pracy, szkoły, upodobań, osobowości, wakacji, nawiązywanie rozmowy w recepcji hotelu, wypowiadanie się na temat fotografii, relacjonowanie wydarzeń przy użyciu czasów teraźniejszych i przeszłych pisanie: pisanie krótkiej wypowiedzi pisemnej na temat poznanej osoby umiejętności: wypowiadanie się w formie ustnej lub pisemnej na zagadnienia poruszane na zajęciach rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. 40 godz. pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z 2 testów pisemnych ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0-59% = ndst ( niedostateczny) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.