Seminarium (cz.3) 06-PE-OP-N2-14.2
semestr zimowy 2015/2016
seminarium,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (cz.3) 06-PE-OP-N2-14.2 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2015/2016 (2015/2016Z)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Beata Ecler-Nocoń | |||
Literatura: |
1. N.K. Denzin, Y.S. Lincoln (red.), Metody badań jakościowych, t.1 i 2, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2009, ( wybrane fragmenty) 2. S. Palka (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010; 3. Franciszek Bereźnicki, Prace magisterskie z pedagogiki, Impuls, Kraków 2008; |
|||
Zakres tematów: |
Na seminarium poruszana jest szeroka tematyka związana z problemami wychowania dziecka w środowisku szkolnym i przedszkolnym, a przede wszystkim zagadnienie obecności misji placówki, instytucji czy organizacji w praktyce wychowawczej. Wspólny problem badawczy sprowadza się do pytania na ile misja danej placówki, instytucji czy organizacji realizowana jest w praktyce wychowawczej. Realizacja szczegółowa związana z poszukiwaniem odpowiedzi na tak zarysowane pytanie badawcze jest adekwatna do indywidualnych zainteresowań studenta. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja dydaktyczna i naukowa Wykład, wykład problemowy (dotyczy sposobu realizacji badan i opisu wyników badań) Prezentacja (prezentowanie wyników badań własnych) E-learning (pytania i odpowiedzi, sprawdzanie i recenzowanie fragmentów pracy). |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Efektem końcowym pracy studenta jest przedłożenie gotowej pracy promotorowi w formie pisemnej, zatwierdzenie pracy, przygotowanie do egzaminu magisterskiego. Ocenie będzie podlegać (semestr zimowy) zrealizowanie badań własnych i prezentacja wyników i (semestr letni) opis wyników badań i ostateczne redakcja pracy (gotowa praca). Kryteria oceny (terminowość i merytoryczna ocena zawartości) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.