Język angielski poziom A2 (podstawowy) [07-PR-NM-JANG.A2.2]
semestr zimowy 2015/2016
lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski poziom A2 (podstawowy) [07-PR-NM-JANG.A2.2] | ||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga sobota (nieparzyste), 8:00 - 8:45
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Jakubiec-Bontko | ||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://el2.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=170 | ||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Richard Acklam, AramintaCrace„TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate), Pearson/Longman, 2005 Kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 3 semestr 2”: http://el2.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=170 |
||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zagadnienia leksykalne i gramatyczne: 1. Wypowiadanie się na temat urządzeń gospodarstwa domowego. 2. Opisywanie wydarzeń w przyszłości (Czas Future Simple i jego zastosowanie, twierdzenia i pytania z will) 3. Określanie ilości za pomocą określników ilościowych: too, too much /many, enough. 4. Wypowiadanie się na temat atrakcji turystycznych i wyjazdów wakacyjnych. Tworzenie zdań z zastosowaniem like w różnym znaczeniu, jako czasownik i przysłówek. 5. Opisywanie wyglądu osób i cech charakteru człowieka. 6. Wyrażanie przypuszczeń dotyczących teraźniejszości i przyszłości (I okres warunkowy) 7. Użycie formy -ing lub bezokolicznika w wypowiedziach. 8. Określanie celu, przyczyny i skutku. 9. Zastosowanie strony biernej w czasie Present Simple. 10. Wprowadzenie i stosowanie czasowników opisujących zmiany i czasowniki złożonych opisujące relacje międzyludzkie. 11. Porównanie i zastosowanie czasów: Past Continuousi Past Simple w wypowiedziach pisemnych i ustnych. 12. Porównanie i zastosowanie czasowniki modalne: can, could i be able to. 13. Wypowiadanie się z zastosowaniem czasowników: make / do. 14. Zastosowanie strony biernej w czasie Past Simple. 15. Wprowadzenie i stosowanie słownictwo związane z popełnianiem przestępstw. 16. Wyrażaniem komunikatów w trakcie prowadzenia negocjacji. 17. Stosowanie rzeczowniki policzalnych i niepoliczalnych oraz wyrażeń przyimkowych. |
||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 godzin. Realizacja kursu zdalnego na platformie e-learningowej: http://el2.us.edu.pl/wpia (kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 3 semestr 2”)w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list. Praca z zalecanym podręcznikiem Richard Acklam, AramintaCrace „TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora. Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. |
||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zakres na każdą ocenę: 90-100% = bdb (bardzo dobry) 85-89% = db+ (dobry plus) 65-84% = db (dobry) 71-75% = dst+ (dostateczny plus) 51-70% = dst (dostateczny) 0-50 = ndst (niedostateczny) Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie e-learningowej oraz zaliczyć test końcowy obejmujący zagadnienie leksykalno-gramatyczne zgodnie z treściami w podręczniku (units 6-9). |
||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa sobotnio-niedzielna |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.