Język angielski poziom B1 (średnio zaawansowany) [07-PR-NM-JANG.B1.2]
semestr zimowy 2015/2016
lektorat,
grupa nr 15
Przedmiot: | Język angielski poziom B1 (średnio zaawansowany) [07-PR-NM-JANG.B1.2] | ||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 15 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi piątek (nieparzyste), 8:00 - 8:45
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Jakubiec-Bontko | ||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://el.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=175 | ||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate), Pearson/Longman, 2006 Kurs e-learningowy: ANG PRAWO B1 KURS 3 semestr 2 |
||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zagadnienia leksykalno-gramatyczne: 1. Tematyka związana ze sposobami spędzania wakacji. 2. Opisywanie zdjęć przedstawiających cuda architektury lub przyrody (przymiotniki i kolokacje z zakresu tematyki). 3. Tworzenie zdań na temat wyglądu, charakteru, preferencji (z zastosowaniem wyrażeń z like). 4. Użycie czasownika ‘get’ w różnych kontekstach leksykalnych. 5. Sposoby zdobywania wiedzy. Nauka poprzez doświadczenie. 6. Tworzenie pytań – zapytania o podmiot w zdaniu. 7. Opisywanie swoich nauczycieli i metod nauczania. Użycie used to i would do wyrażania czynności w przeszłości. 8. Poznawanie słownictwa dotyczącego starzenia się. Stosowanie czasowników modalnych wyrażających zdolność : can, could o innych wyrażeń: be able to i manage to. 9. Omawianie przyczyn i skutków zmian w kontekście zmian w wyglądzie miast. 10. Tryby warunkowe typu II i III. 11. Poszerzanie słownictwa z zakresu problemów ogólnoświatowych. 12. Rodzaje i stopniowanie przysłówków. 13. Słownictwo i wyrażenia związane z tematyką „praca”. 14. Wyrażanie nakazu i przyzwolenia za pomocą czasowników make, let, allow. 15. Referowanie wypowiedzi innych osób z użyciem mowy zależnej. 16. Wyrażanie nakazu, zgody i przyzwolenia w czasie przeszłym. Stosowanie have to, allow. 17. Wskazanie różnic pomiędzy odmianą brytyjską i amerykańską języka angielskiego. 18. Wyrażanie żalu i życzeń za pomocą wyrażeń ”I wish” i ”If only”. 19. Wypowiadanie się na temat sławnych kobiet. 20. Powtórzenie czasów przeszłych. 21. Poszerzenie słownictwa z zakresu zmysłów człowieka i sposobów odbierania rzeczywistości. 22. Rodzaje i stosownie czasowników złożonych w nieformalnych kontekstach. |
||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta:30 Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej http://el2.us.edu.pl/wpia (kurs: „ANG PRAWO B1 KURS 3 semestr 2”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list. Praca z zalecanym podręcznikiem Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora. Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. |
||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Skala ocen: 90-100% = bdb ( bardzo dobry) 85-89% = db+ ( dobry plus) 65-84% = db ( dobry) 61-64% = dst+ ( dostateczny plus) 51-60% = dst ( dostateczny) 0-50% = ndst (niedostateczny) Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej oraz minimum 51% z kolokwium zaliczeniowego. |
||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa piątkowa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.