Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski poziom B1 (średnio zaawansowany) [07-PR-NM-JANG.B1.2] semestr zimowy 2015/2016
lektorat, grupa nr 15

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski poziom B1 (średnio zaawansowany) [07-PR-NM-JANG.B1.2]
Zajęcia: semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 15 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi piątek (nieparzyste), 8:00 - 8:45
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: 20
Prowadzący: Joanna Jakubiec-Bontko
Strona domowa grupy: http://el.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=175
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate), Pearson/Longman, 2006

Kurs e-learningowy: ANG PRAWO B1 KURS 3 semestr 2

Zakres tematów:

Zagadnienia leksykalno-gramatyczne:

1. Tematyka związana ze sposobami spędzania wakacji.

2. Opisywanie zdjęć przedstawiających cuda architektury lub przyrody (przymiotniki i kolokacje z zakresu tematyki).

3. Tworzenie zdań na temat wyglądu, charakteru, preferencji (z zastosowaniem wyrażeń z like).

4. Użycie czasownika ‘get’ w różnych kontekstach leksykalnych.

5. Sposoby zdobywania wiedzy. Nauka poprzez doświadczenie.

6. Tworzenie pytań – zapytania o podmiot w zdaniu.

7. Opisywanie swoich nauczycieli i metod nauczania. Użycie used to i would do wyrażania czynności w przeszłości.

8. Poznawanie słownictwa dotyczącego starzenia się. Stosowanie czasowników modalnych wyrażających zdolność : can, could o innych wyrażeń: be able to i manage to.

9. Omawianie przyczyn i skutków zmian w kontekście zmian w wyglądzie miast.

10. Tryby warunkowe typu II i III.

11. Poszerzanie słownictwa z zakresu problemów ogólnoświatowych.

12. Rodzaje i stopniowanie przysłówków.

13. Słownictwo i wyrażenia związane z tematyką „praca”.

14. Wyrażanie nakazu i przyzwolenia za pomocą czasowników make, let, allow.

15. Referowanie wypowiedzi innych osób z użyciem mowy zależnej.

16. Wyrażanie nakazu, zgody i przyzwolenia w czasie przeszłym. Stosowanie have to, allow.

17. Wskazanie różnic pomiędzy odmianą brytyjską i amerykańską języka angielskiego.

18. Wyrażanie żalu i życzeń za pomocą wyrażeń ”I wish” i ”If only”.

19. Wypowiadanie się na temat sławnych kobiet.

20. Powtórzenie czasów przeszłych.

21. Poszerzenie słownictwa z zakresu zmysłów człowieka i sposobów odbierania rzeczywistości.

22. Rodzaje i stosownie czasowników złożonych w nieformalnych kontekstach.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Liczba godzin pracy własnej studenta:30

Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej http://el2.us.edu.pl/wpia (kurs: „ANG PRAWO B1 KURS 3 semestr 2”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list.

Praca z zalecanym podręcznikiem Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora.

Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego.

Metody i kryteria oceniania:

Skala ocen:

90-100% = bdb ( bardzo dobry)

85-89% = db+ ( dobry plus)

65-84% = db ( dobry)

61-64% = dst+ ( dostateczny plus)

51-60% = dst ( dostateczny)

0-50% = ndst (niedostateczny)

Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej oraz minimum 51% z kolokwium zaliczeniowego.

Uwagi:

grupa piątkowa

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)