Język angielski poziom A2 (podstawowy) [07-PZ_JANG_A2.4]
semestr zimowy 2015/2016
lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski poziom A2 (podstawowy) [07-PZ_JANG_A2.4] | ||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga sobota (nieparzyste), 8:00 - 8:45
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 27 | ||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Jakubiec-Bontko | ||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://el.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=31 | ||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Richard Acklam, AramintaCrace„TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate), Pearson/Longman, 2005 Kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 1 semestr 4”: http://el.us.edu.pl/wpia/course/view.php?id=31 |
||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 9-11 podręcznika podstawowego (Total English Pre-intermediate): Opisywanie pracy zawodowej, udzielanie rad na temat zachowania kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej (nazwy zawodów oraz wyrażenia związane z pracą, zastosowanie czasowników ‘make’ i ‘do’, czasowniki modalne ‘can, could, be able to’ dla wyrażenia umiejętności i możliwości); Prowadzenie dyskusji na temat popularnych przestępstw (nazwy przestępstw i rodzajów kar, zastosowanie strony biernej w czasie przeszłym); Opisywanie dzikiej przyrody, interpretacja tekstu (nazwy zwierząt, czasowniki frazowe); Wypowiadanie się na temat zachowania i zwyczajów zwierząt domowych oraz ich wpływu na człowieka (czasownik z przyimkiem, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, poprawne zastosowanie określników ‘some, any, few, many, much’ oraz przedimka określonego ‘the’). |
||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe w trybie komplementarnym z wykorzystaniem kursu elearningowego na platformie Moodle przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej oraz przede wszystkim z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Wymiar zajęć: 20 ( w tym 6 godzin kontaktowych i 14 godziny pracy na platformie koordynowanej przez prowadzącego) W ramach pracy własnej (20 godz) student realizuje kurs zdalny na platformie elearningowej WPiA „ANG PRAWO A2 KURS 1 semestr 4”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonuje ćwiczenia gramatyczno-leksykalne, przyswaja i utrwala kompetencje językowe, przygotowuje formy pisemne: esej i/lub list, wypowiedzi ustne w formie nagrania, prowadzi rozmowy w formie „czatu” oraz publikuje wypowiedzi na „forum”. Pracuje z zalecanym podręcznikiem i inną literaturą uzupełniającą; Przygotowuje się do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. |
||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Student uzyskuje zaliczenie po opanowaniu materiału gramatyczno-leksykalnego oraz nabyciu sprawności językowych określonych w treściach zajęć. Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej oraz zaliczyć test końcowy obejmujący zagadnienie leksykalno-gramatyczne zgodnie z treściami w podręczniku. Sprawdzanie zadań pisemnych oraz nagrań dokonywanych przez studenta na platformie elearningowej, rozmowy w formie „czatu”, aktywny udział w zajęciach kontaktowych, kolokwium na zakończenie semestru. Ocena jest średnią 2 ocen cząstkowych. Skala ocen: 91-100% = bdb ( bardzo dobry) 81-90% = db+ ( dobry plus) 71-80% = db ( dobry) 61-70% = dst+ ( dostateczny plus) 51-60% = dst ( dostateczny) |
||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa sobotnio-niedzielna |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.