Public relations w promocji zdrowia [06-PE-PZ-S2-10]
semestr zimowy 2015/2016
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Public relations w promocji zdrowia [06-PE-PZ-S2-10] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Alina Dworak |
Literatura: |
- Shortell S.M., Kaluzny A.D.; Podstawy zarządzania opieką zdrowotną. Kraków 2001 - Jaceniuk B.(red.); Komunikowanie społeczne w promocji i ochronie zdrowia. Warszawa 2010 - Lasota M., Rychlicka A., Ryś A., Stępień W. (red.); Public relations w ochronie zdrowia. Kraków 2000 - Rudawska I.; Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe. Warszawa 2007 - kwerenda źródłowa studentów |
Zakres tematów: |
1. Public relations w ochronie zdrowia- terminologia pojęcia . 2. Public relations jako narzędzie budowy wizerunku zakładówa. opieki zdrowotnej. 3. Budowanie strategii komunikacyjnej 4. Komunikowanie masowe w promocji zdrowia i profilaktycy społecznej. 5. Zdrowe public relations. 6. Możliwości i ograniczenia komunikowania społecznego w promocji i ochronie zdrowia. 7. Podsumowanie i ewaluacja zajęć. |
Metody dydaktyczne: |
Podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej |
Metody i kryteria oceniania: |
Obowiązuje znajomość prezentowanych podczas wykładów zagadnień Oceniane będzie znajomość przez studenta zagadnień z zakresu problematyki public relations Wszyscy uczestnicy wykładu napiszą test w terminie uzgodnionym z prowadzącym. Wyniki testu ogłaszane są zgodnie z regulaminem studiów. Niezaliczony test należy poprawić w formie pisemnej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.