Seminarium (sem. 1) [06-PC-S1-22]
semestr zimowy 2015/2016
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium (sem. 1) [06-PC-S1-22] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2015/2016 [2015/2016Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Mirosława Knapik |
Literatura: |
Dutkiewicz W., Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2006. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003. Maszke W.A., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. Urbaniak-Zając D., Piekarski J.(red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych Łódź 2001. |
Zakres tematów: |
Rola arteterapii / terapii zajęciowej w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych; metody i formy pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; potrzeby, możliwości i ograniczenia funkcjonowania w społeczeństwie osób z niepełnosprawnością intelektualną; odbiór społeczny osób z niepełnosprawnościami; |
Metody dydaktyczne: |
Wykład informacyjny, wykład konwersatoryjny, seminarium, analiza materiałów źródłowych, konsultacje indywidualne i grupowe |
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny I zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie oceniania ciągłego związanego z przygotowaniem pracy licencjackiej; w pierwszym etapie przedstawienie struktury oraz 2 rozdziałów pracy. Kryteria: jakość realizacji poszczególnych etapów pracy licencjackiej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.