Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Aktywność muzyczna dziecka [06-PE-N2-WIP-07] semestr letni 2015/2016
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Aktywność muzyczna dziecka [06-PE-N2-WIP-07]
Zajęcia: semestr letni 2015/2016 [2015/2016L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 102
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Mirosław Kisiel
Metody i kryteria oceniania:

cena prezentacji muzycznej, wokalnej i muzyczno-ruchowej, tanecznej:

ndst (2,0) – student nie potrafi wykonać utworu wokalnego, instrumentalnego i muzyczno-ruchowego z zalecanego repertuaru;

dst (3,0) – student wykonuje piosenkę, utwór instrumentalny z licznymi błędami intonacyjnymi i rytmicznymi, utwór muzyczno-ruchowy ujawnia liczne niedostatki w warstwie rytmicznej, kroków i figur tanecznych oraz kompozycji przestrzennej - (opanowanie fragmentaryczne);

dst plus (3,5) – tekst piosenki jest opanowany, w warstwie muzycznej i wykonawczej pojawiają się liczne błędy intonacyjne i rytmiczne, utwór instrumentalny jest w większości opanowany, w warstwie muzycznej i wykonawczej pojawiają się liczne niedostatki intonacyjne i rytmiczne, utwór muzyczno-ruchowy jest w większości opanowany, w warstwie muzycznej i wykonawczej pojawiają się liczne błędy rytmicznego poruszania się, realizacji kroków i figur oraz postawy (prezencji) oraz wyrazu artystycznego;

db (4,0) – utwór wokalny, instrumentalny i muzyczno-ruchowy jest opanowany w stopniu dobrym, warstwa rytmiczna poprawna z nielicznymi błędami, intonacja chwiejna, gestykulacja, postawa taneczna i rozplanowanie ruchu w przestrzeni wymagają korekty, wykonanie proste, ubogie w środki wyrazu artystycznego;

db plus (4,5) – utwór wokalny, instrumentalny i muzyczno-ruchowy jest dobrze opanowany, warstwa rytmiczna i intonacyjna poprawna, wykonanie wymaga ciekawszych rozwiązań - zastosowania inspirujących środków wyrazu artystycznego;

bdb (5,0) - utwór wokalny, instrumentalny i muzyczno-ruchowy jest prawidłowo przygotowany, wykonanie

Ocena projektu z zakresu edukacji muzycznej:

ndst (2,0) – student nie przygotował i nie zaprezentował w formie symulacji metodycznej projektu wybranego zadania-ćwiczenia z zakresu edukacji muzycznej dziecka (przedszkole, klasy I-III);

dst (3,0) – student przygotował ćwiczenie-zadanie z zakresu edukacji muzycznej dziecka w sposób mechaniczny nie uwzględniając możliwości wykonawczych wychowanka, brak obudowy stosownymi środkami dydaktycznymi, student prezentuje ćwiczenie-zabawę muzyczną z licznymi błędami w warstwie rytmicznej, intonacyjnej, ruchowej i organizacyjnej;

dst plus (3,5) – student przygotował ćwiczenie-zadanie z zakresu edukacji muzycznej dziecka uwzględniając możliwości wykonawcze wychowanka, skromna obudowa stosownymi środkami dydaktycznymi, student prezentuje ćwiczenie-zadanie muzyczne z nielicznymi błędami w warstwie rytmicznej, intonacyjnej, ruchowej, organizacja przygotowanej symulacji metodycznej wymaga dopracowania;

db (4,0) – student przygotował ćwiczenie-zadanie z zakresu edukacji muzycznej dziecka uwzględniając możliwości wykonawcze wychowanka, obudowa stosownymi środkami dydaktycznymi projektu właściwa, student prezentuje ćwiczenie-zabawę muzyczną z nielicznymi błędami w warstwie rytmicznej, intonacyjnej, ruchowej i organizacyjnej;

db plus (4,5) – student przygotował ćwiczenie-zadanie z zakresu edukacji muzycznej dziecka uwzględniając możliwości wykonawcze wychowanka, obudowa stosownymi środkami dydaktycznymi projektu jest właściwa, student prezentuje ćwiczenie-zadanie muzyczne poprawnie pod względem rytmicznym, intonacyjnym i ruchowym, natomiast prezentacja projektu w warstwie organizacyjnej i metodycznej wymaga nielicznych uzupełnień i korekty;

bdb (5,0) – student właściwie przygotował ćwiczenie-zadanie z zakresu edukacji muzycznej dziecka uwzględniając możliwości wykonawcze wychowanka, odpowiednio dostosował obudowę stosownymi środkami dydaktycznymi, zaprezentował ćwiczenie-zadanie muzyczne poprawnie pod względem rytmicznym, intonacyjnym i ruchowym, prezentacja projektu w warstwie organizacyjnej i metodycznej poprana - realizowana z dużym zaangażowaniem.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)