Seminarium (cz.2) [06-PE-S2-OP-13.1]
semestr letni 2015/2016
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium (cz.2) [06-PE-S2-OP-13.1] |
Zajęcia: |
semestr letni 2015/2016 [2015/2016L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Krzysztof Maliszewski |
Literatura: |
M.P. Markowski: Dyskurs i pragnienie. W: R. Barthes: Fragmenty dyskursu miłosnego. Warszawa 1999. U. Eco: Jak napisać pracę dyplomową. Poradnik dla humanistów. Warszawa 2007, s. 23-31 (Czym jest praca dyplomowa i do czego służy). L. Witkowski: Szkolnictwo wyższe jako szkodnictwo niższe etycznie i kulturowo. Memoriał w sprawie patologii dydaktycznych na studiach pedagogicznych w zakresie statusu prac licencjackich. W: L. Witkowski: Ku integralności edukacji i humanistyki II. Postulaty, postacie, pojęcia, próby. Odpowiedź na Księgę jubileuszową. Toruń 2009. |
Zakres tematów: |
Tematyka obejmuje: antropologiczne i aksjologiczne podstawy wychowania, tradycję myśli pedagogicznej (postaci, dzieła, nurty), literackie, filmowe, teatralne inspiracje teorii i praktyki, doświadczenia edukacyjne i opiekuńczo-wychowawcze. |
Metody dydaktyczne: |
dyskusja seminaryjna, prace pisemne |
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr 1: aktywny udział w seminarium (obecność, dyskusje, zadania pisemne); szkic projektu badań – wstępnie: temat, przedmiot, problem, przegląd literatury. Semestr 2: aktywny udział w seminarium (obecność, dyskusje, zadania pisemne); konspekt pracy badawczej: temat, przedmiot, problem główny, problemy szczegółowe, cele, metody, próba/materiał. Oceniana jest spójność logiczna projektu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.