Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.1]
semestr letni 2015/2016
lektorat,
grupa nr 6
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2015/2016 [2015/2016L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Jakubiec-Bontko | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Richard Acklam, Araminta Crace „TOTAL ENGLISH” (poziom pre-intermediate), Pearson/Longman, 2005 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zagadnienia leksykalne i gramatyczne: 1. Relacje międzyludzkie. Zastosowanie czasowników posiłkowych, wypowiedzi na temat przyjaźni z wykorzystaniem odpowiedniego słownictwa. 2. Zastosowanie czasów Present Simple i PresentContinuous. Określenia czasu, porównanie czasów Present Perfect Simple i Past Simple, tworzenie krótkich historii w czasie przeszłym. 3. Środki masowego przekazu. Strona bierna, rozmowy o mediach, wyrażanie opinii. 4. Korzystanie ze środków masowego przekazu. Zdania przydawkowe, omawianie programów telewizyjnych, rozwiązywanie problemów. 5. Środki masowego przekazu. Porównanie czasów Past Simple i Past Continuous, prawidłowe łączenie słów tzw. kolokacje językowe. 6. Styl życia, formy wyrażania przyszłości, opisywanie domów, pisanie zażalenia. 7. Miejsce zamieszkania. Stopniowanie przymiotników, opisywanie porównywanie różnych miejsc. Wyrażanie możliwości przyszłych, czasowniki złożone. 8. Sprawy materialne – pieniądze. Doczepki pytaniowe, tzw. questiontags, czasowniki frazowe 9. Czasowniki modalne wyrażające przymus i zakaz, pisanie zaproszeń i odpowiadanie na nie. 10. Pierwszy okres warunkowy, słowa o przeciwstawnym znaczeniu, pisanie krótkich ogłoszeń reklamowych. 11. Czas wolny – sposoby spędzania czasu wolnego. Present Perfect Simple vs. Present Perfect Continuous, formy czasownikowe zakończone na –ing oraz bezokolicznik, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. 12. Poszerzanie znajomości słownictwa z zakresu: rozrywka, sport, turystyka, hobby, święta, przyjęcia i jedzenie, opisywanie filmu lub książki. 13. Zwroty wyrażające sugestie i odpowiedzi na nie w restauracji, wywiad z producentem filmowym o sposobach spędzania czasu wolnego, jak być twórczym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta - 30 Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO B1 KURS 3 MODUŁ 1(2)”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list. Praca z zalecanym podręcznikiem Richard Acklam, Araminta Crace „TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora. Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zakres na każdą ocenę: 90-100% = bdb (bardzo dobry) 81-90% = db+ (dobry plus) 71-80 % = db (dobry) 61-70% = dst+ (dostateczny plus) 51-60% = dst (dostateczny) 0-50 = ndst (niedostateczny) Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie e-learningowej oraz zaliczyć test końcowy obejmujący zagadnienie leksykalno-gramatyczne zgodnie z treściami w podręczniku (units 1-5). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Wydział Prawa i Administracji - PRAWO - ROK I; semestr 2 Terminy zjazdów: 28.02 godz.: 11:30 - 13:00; 17.04 godz.: 16:30 - 18:00; 05.06 godz.: 16:30 - 18:00 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.