Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III (cz. 1) 06-PE-EWP-S1-17
semestr letni 2015/2016
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III (cz. 1) 06-PE-EWP-S1-17 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2015/2016 (2015/2016L)
(zakończony)
Ćwiczenia (C), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 113 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Irena Burczyk, Mirosław Kisiel | |||
Zakres tematów: |
Doskonalenie gry na szkolnych instrumentach muzycznych, śpiewu oraz tańca i ruchu z muzyką. Opracowanie ćwiczeń z zakresu edukacji muzycznej do praktycznej weryfikacji w symulacji metodycznej. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
bdb – przedstawiony temat ćwiczenia właściwy zagadnieniom ukazującym wybraną formę aktywności muzycznej, swobodne poruszanie się po opracowanym materiale muzycznym i metodycznym, duże zaangażowanie w prezentacji przygotowanego materiału, zgromadzenie i użycie ciekawych środków dydaktycznych. db+ - przedstawiony temat ćwiczenia właściwy zagadnieniom ukazującym wybraną formę aktywności muzycznej, swobodne poruszanie się po opracowanym materiale muzycznym i metodycznym, zgromadzenie i użycie ciekawych środków dydaktycznych. db - przedstawiony temat ćwiczenia dobrze ukazuje wybraną formę aktywności muzycznej, w miarę swobodne poruszanie się po opracowanym materiale muzycznym i metodycznym, zgromadzenie i użycie różnych środków dydaktycznych. dst+ - przedstawiony temat ćwiczenia w większości ukazuje wybraną formę aktywności muzycznej, trudności w poruszaniu się po opracowanym materiale muzycznym i metodycznym, zgromadzenie skromnych środków dydaktycznych. dst - przedstawiony temat ćwiczenia z trudem ukazuje wybraną formę aktywności muzycznej, nieporadność w poruszaniu się po opracowanym materiale muzycznym i metodycznym, zgromadzenie skromnych środków dydaktycznych, wyraźne braki warsztatowe i metodyczne. ndst – brak przygotowanego tematu ukazującego wybrana formę aktywności muzycznej. |
|||
Uwagi: |
Praca indywidualna lub zespołowa studenta. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.