Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-S1-38.3]
semestr letni 2015/2016
seminarium,
grupa nr 6
Przedmiot: | Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-S1-38.3] |
Zajęcia: |
semestr letni 2015/2016 [2015/2016L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Marcin Musioł |
Literatura: |
Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych : szkice metodologiczne, Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka, 2005. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, 2010. Kaczmarek T. Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską, Warszawa 2005, www.kaczmarek.waw.pl, http://bg.szczecin.pl/pliki/poradnik_dla_studentow.pdf. Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, Wydawnictwo DIFIN, 2010. Węglińska M., Jak pisać pracę magisterską? Wydawnictwo IMPULS, 2010. Eco U., Jak napisać pracę dyplomową Poradnik dla humanistów, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2007. |
Zakres tematów: |
Opracowanie tabelaryczne i/lub graficzne wyników badań. Analiza wyników badań. Formułowanie wniosków. Prace edytorskie. Przygotowanie do obrony. |
Metody dydaktyczne: |
opis, pokaz, dyskusja, indywidualne konsultacje |
Metody i kryteria oceniania: |
Kryteria oceniania: Semestr I - wybór tematu, dobór materiałów źródłowych, prezentacja części teoretycznej pracy. Semestr II - opracowanie metodologii prowadzonych badań oraz sporządzenie narzędzi badawczych Semestr III - dokonanie analizy ilościowej i jakościowej zebranego materiału empirycznego Semestr IV - przedstawienie kompletnej pracy licencjackiej. Ocenie podlegają następujące elementy: - aktywność poszczególnych seminarzystów w trakcie zajęć grupowych - samodzielność w rozwiązywaniu problemów badawczych - jakość zaprezentowanych fragmentów pracy dyplomowej Skala ocen: 5,0 – bardzo wysoki poziom wiedzy związanej z tematyką seminarium i jej kontekstami, wysoka świadomość metodologiczna, praca dyplomowa w pełni oryginalna, dobrze wykorzystująca literaturę źródłową i literaturę przedmiotu, nienaganna pod względem formalnym i językowym 4,5 – jak wyżej, dopuszczalne drobne uchybienia natury formalno-językowej w pracy dyplomowej 4,0 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca dyplomowa poprawna, z drobnymi uchybieniami natury formalno-językowej 3,5 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca o przeciętnych walorach merytorycznych, z większymi uchybieniami natury formalno-językowej 3,0 – znaczne braki w wiedzy, praca merytorycznie słaba, z dużymi uchybieniami natury formalno-językowej 2,0 – niedopuszczalne braki w wiedzy, praca bezwartościowa pod względem merytorycznym, niedopuszczalne błędy językowe i formalne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.