Język obcy (cz. IV) [06-PE-R-N1-20.1]
semestr letni 2015/2016
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy (cz. IV) [06-PE-R-N1-20.1] |
Zajęcia: |
semestr letni 2015/2016 [2015/2016L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Krystyna Mendziuk |
Literatura: |
Podręcznik i Zeszyt ćwiczeń „ENGLISH FILE pre-Intermediate” Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, wyd. OUP 2013 Literatura uzupełniająca: Redman Stuart“English Vocabulary in Use-pre-intermediate& intermediate”, wyd. CUP 2010 Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 E-lektorat – język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. |
Zakres tematów: |
Treści programowe: -zagadnienia gramatyczne: porównywanie przymiotników i przysłówków, konstrukcje: stopień najwyższy + ever + present perfect, określniki ilościowe, will/won’t w obietnicach, propozycjach, decyzjach i spekulacjach; powtórzenie podstawowych czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych; konstrukcje dwuczasownikowe- z gerund i infinitive, czasowniki modalne nakazu , zakazu i obowiązku. -materiał leksykalny: słownictwo dotyczące miasta i wsi, zdrowia i ciała; zwroty i wyrażenia z time, czasowniki o znaczeniu przeciwnym; leksyka dotycząca dolegliwości, samopoczucia, szczęścia i snów oraz różnych umiejętności i nauki języka obcego. -umiejętności: konwersacja na wybrane tematy , opisywanie (np. stanu psychicznego, zdrowotnego i umiejętnosci), rozwiązywanie problemów w aptece, wyrażanie opinii nt. uczenia się języków obcych ; pisanie: mail formalny z prośbą o informacje o kursie językowym. Inne: Czytanie, tłumaczenie, streszczanie, rozumienie ze słuchu. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. 20 godzin dydaktycznych 40 godzin pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie: Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 2 testów na semestr ( umiejętnościowych i wiedzowych) ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), , - innych form pracy własnej studenta Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 59 - 0% = ndst (niedostateczny) Egzamin: Oceną końcową egzaminu jest średnia ważona ocen z części pisemnej i ustnej egzaminu - część pisemna (test ) (waga 2) - część ustna (waga 1) Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej z całości egzaminu jest zaliczenie każdej części na ocenę co najmniej dostateczną. Skala ocen: 90-100% = bdb ( bardzo dobry) 84-89% = db+ ( dobry plus) 75-83% = db (dobry) 69-74% = dst+ (dostateczny plus) 60-68% = dst (dostateczny) 59-0% = ndst (niedostateczny) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.