Język angielski 3 [06-PS-NM-066]
semestr zimowy 2016/2017
lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski 3 [06-PS-NM-066] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 27 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Bogumiła Bober, Izabela Olkuska |
Literatura: |
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden:"English File” Upper-Intermediate, 3E, OUP 2014. R. Murphy: ”English Grammar in Use” Intermediate, CUP 2010 BJ Thomas: ”Advanced vocabulary and idiom”, Nelson Ltd, 1990 M. Vince: “FC Language Practice”, Heinemann ELT, 1998. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=34 E-lektorat-język angielski: el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 |
Zakres tematów: |
1. Wyrażanie opinii na temat ochrony środowiska naturalnego. 2. Opisywanie zdarzeń przyszłych (użycie czasów przyszłych: Future, Future Continuous, Future Perfect, Future Perfect Continuous). 3. Rozwijanie zakresu leksyki dotyczącej zjawisk pogodowych. 4. Wypowiadanie się na temat podejmowania ryzykownych decyzji (użycie zdań warunkowych: First Conditional). 5. Użycie wyrażeń z czasownikiem take 6. Doskonalenie umiejętności wyrażania przypuszczenia (zdania warunkowe: Second Conditional). 7. Pogłębianie słownictwa z zakresu wyrażania uczuć (feelings). 8. Rozwijanie umiejętności wyrażania przypuszczeń dotyczących sytuacji przeszłych (zdania warunkowe: Third Conditional). 9. Nabywanie umiejętności opisywania uczuć (użycie przymiotników z końcówkami -ed/ -ing). 10. Wyrażanie życzeń dotyczących sytuacji teraźniejszych oraz żalów dotyczących sytuacji przeszłych (użycie wish). |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta, obejmującej 30 gdzin. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z 2 testów na semestr ( waga 2): treści podręcznika wraz z materiałami dodatkowymi zrealizowanymi podczas zajęć. - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), Do średniej wliczane są oceny niedostateczne. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 - 59% = ndst (niedostateczny) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.