Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski 3 [06-PS-NM-066] semestr zimowy 2016/2017
lektorat, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski 3 [06-PS-NM-066]
Zajęcia: semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 27
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Bogumiła Bober, Izabela Olkuska
Literatura:

Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden:"English File” Upper-Intermediate, 3E, OUP 2014.

R. Murphy: ”English Grammar in Use” Intermediate, CUP 2010

BJ Thomas: ”Advanced vocabulary and idiom”, Nelson Ltd, 1990

M. Vince: “FC Language Practice”, Heinemann ELT, 1998.

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW

http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=34

E-lektorat-język angielski: el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134

Zakres tematów:

1. Wyrażanie opinii na temat ochrony środowiska naturalnego.

2. Opisywanie zdarzeń przyszłych (użycie czasów przyszłych: Future, Future Continuous, Future Perfect, Future Perfect Continuous).

3. Rozwijanie zakresu leksyki dotyczącej zjawisk pogodowych.

4. Wypowiadanie się na temat podejmowania ryzykownych decyzji (użycie zdań warunkowych: First Conditional).

5. Użycie wyrażeń z czasownikiem take

6. Doskonalenie umiejętności wyrażania przypuszczenia (zdania warunkowe: Second Conditional).

7. Pogłębianie słownictwa z zakresu wyrażania uczuć (feelings).

8. Rozwijanie umiejętności wyrażania przypuszczeń dotyczących sytuacji przeszłych (zdania warunkowe: Third Conditional).

9. Nabywanie umiejętności opisywania uczuć (użycie przymiotników z końcówkami -ed/ -ing).

10. Wyrażanie życzeń dotyczących sytuacji teraźniejszych oraz żalów dotyczących sytuacji przeszłych (użycie wish).

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta, obejmującej 30 gdzin. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

- z 2 testów na semestr ( waga 2): treści podręcznika wraz z materiałami dodatkowymi zrealizowanymi podczas zajęć.

- z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1),

Do średniej wliczane są oceny niedostateczne.

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0 - 59% = ndst (niedostateczny)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)