Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski 2 [06-PS-NM-065] semestr letni 2016/2017
lektorat, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski 2 [06-PS-NM-065]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Bogumiła Bober
Literatura:

C. Latam-Koenig, C. Oxenden, P. Seligson. English File Pre-intermediate third edition Student’s Book with DVD-Rom. Oxford University Press, 2012, Workbook

Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW:

http//el.us.edu.pl/upgow/course/index php?categoryid=33

E-lektorat-język angielski:

http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134M. Swan, C. Walter. Oxford English Grammar Course Basic. Oxford University Press, 2011

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Zakres tematów:

Treści programowe:

podręcznik:

- powtórzenie czasu przeszłego ciągłego w opisywaniu zdarzeń z przeszłości, w oparciu o tekst „A moment in history”

- użycie be going to w opisie zamiarów na przyszłość, użycie łączników w kontekście zdarzenia z przeszłości, użycie czasu teraźniejszego ciągłego w odniesieniu do planów w niedalekiej przyszłości,

- nauka wymowy, akcentowanych wyrazów w zdaniu, przyimków czasu, miejsca, fraz czasownikowych związanych z planami, utrwalenie słownictwa dotyczącego wakacji, planów, zdarzeń z przeszłości,

- zastosowanie łączników oraz sekwencji czasu np.”when”, ”suddenly” itp. w opisie przeszłych zdarzeń

- użycie zaimków względnych w kontekście gier, zastosowanie parafraz

- prowadzenie krótkiej konwersacji na temat wakacji, sytuacji w Treści programowe:

podręcznik:

- powtórzenie czasu przeszłego ciągłego w opisywaniu zdarzeń z przeszłości, w oparciu o tekst „A moment in history”

- użycie be going to w opisie zamiarów na przyszłość, użycie łączników w kontekście zdarzenia z przeszłości, użycie czasu teraźniejszego ciągłego w odniesieniu do planów w niedalekiej przyszłości,

- nauka wymowy, akcentowanych wyrazów w zdaniu, przyimków czasu, miejsca, fraz czasownikowych związanych z planami, utrwalenie słownictwa dotyczącego wakacji, planów, zdarzeń z przeszłości,

- zastosowanie łączników oraz sekwencji czasu np.”when”, ”suddenly” itp. w opisie przeszłych zdarzeń

- użycie zaimków względnych w kontekście gier, zastosowanie parafraz

- prowadzenie krótkiej konwersacji na temat wakacji, sytuacji w restauracji, opisywanie zdarzenia utrwalonego na fotografii, opisu zdarzenia z przeszłości

- pisanie wypowiedzi pisemnej: krótki -opis ulubionej fotografii

umiejętności:

wypowiadanie się w formie ustnej lub pisemnej na zagadnienia poruszane na zajęciach

rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego

restauracji, opisywanie zdarzenia utrwalonego na fotografii, opisu zdarzenia z przeszłości

- pisanie wypowiedzi pisemnej: krótki -opis ulubionej fotografii

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta - 15 godzin. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji)Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nie uzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

- z minimum 2 testów na semestr ( waga 2),

- z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1),

- za aktywne uczestnictwo w zajęciach ( waga 1),

- innych form pracy własnej studenta.

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)