Język angielski 2 [06-PS-NM-065]
semestr letni 2016/2017
lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski 2 [06-PS-NM-065] |
Zajęcia: |
semestr letni 2016/2017 [2016/2017L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Bogumiła Bober |
Literatura: |
C. Latam-Koenig, C. Oxenden, P. Seligson. English File Pre-intermediate third edition Student’s Book with DVD-Rom. Oxford University Press, 2012, Workbook Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http//el.us.edu.pl/upgow/course/index php?categoryid=33 E-lektorat-język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134M. Swan, C. Walter. Oxford English Grammar Course Basic. Oxford University Press, 2011 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora |
Zakres tematów: |
Treści programowe: podręcznik: - powtórzenie czasu przeszłego ciągłego w opisywaniu zdarzeń z przeszłości, w oparciu o tekst „A moment in history” - użycie be going to w opisie zamiarów na przyszłość, użycie łączników w kontekście zdarzenia z przeszłości, użycie czasu teraźniejszego ciągłego w odniesieniu do planów w niedalekiej przyszłości, - nauka wymowy, akcentowanych wyrazów w zdaniu, przyimków czasu, miejsca, fraz czasownikowych związanych z planami, utrwalenie słownictwa dotyczącego wakacji, planów, zdarzeń z przeszłości, - zastosowanie łączników oraz sekwencji czasu np.”when”, ”suddenly” itp. w opisie przeszłych zdarzeń - użycie zaimków względnych w kontekście gier, zastosowanie parafraz - prowadzenie krótkiej konwersacji na temat wakacji, sytuacji w Treści programowe: podręcznik: - powtórzenie czasu przeszłego ciągłego w opisywaniu zdarzeń z przeszłości, w oparciu o tekst „A moment in history” - użycie be going to w opisie zamiarów na przyszłość, użycie łączników w kontekście zdarzenia z przeszłości, użycie czasu teraźniejszego ciągłego w odniesieniu do planów w niedalekiej przyszłości, - nauka wymowy, akcentowanych wyrazów w zdaniu, przyimków czasu, miejsca, fraz czasownikowych związanych z planami, utrwalenie słownictwa dotyczącego wakacji, planów, zdarzeń z przeszłości, - zastosowanie łączników oraz sekwencji czasu np.”when”, ”suddenly” itp. w opisie przeszłych zdarzeń - użycie zaimków względnych w kontekście gier, zastosowanie parafraz - prowadzenie krótkiej konwersacji na temat wakacji, sytuacji w restauracji, opisywanie zdarzenia utrwalonego na fotografii, opisu zdarzenia z przeszłości - pisanie wypowiedzi pisemnej: krótki -opis ulubionej fotografii umiejętności: wypowiadanie się w formie ustnej lub pisemnej na zagadnienia poruszane na zajęciach rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego restauracji, opisywanie zdarzenia utrwalonego na fotografii, opisu zdarzenia z przeszłości - pisanie wypowiedzi pisemnej: krótki -opis ulubionej fotografii |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta - 15 godzin. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji)Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nie uzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 2 testów na semestr ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), - za aktywne uczestnictwo w zajęciach ( waga 1), - innych form pracy własnej studenta. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.