Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.3] semestr zimowy 2016/2017
lektorat, grupa nr 44

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.3]
Zajęcia: semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 44 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 11:10 - 12:40
sala 137
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Anna Wolska
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

Sue Kay& Vaughan Jones

New Inside Out- Upper Intermediate , Macmillan

Literatura uzupełniająca:

R. Murphy: ”English Grammar in Use” Intermediate, CUP 2010

BJ Thomas: “Intermediate vocabulary”, Nelson Ltd.

M. Vince: “Intermediate Language Practice”, Heinemann ELT.

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Zakres tematów:

1 Wypowiadanie się na temat rytuałów i wykonywania codziennych czynności na podstawie analizy tekstu „Mind Games”.

2 Zastosowanie wyrażeń frazeologicznych z czasownikiem go występującym tutaj jako rzeczownik.

3 Opisywanie nawykow w przeszłości i teraźniejszości za pomocą czasowników „wil” ,”would” i konstrukcji przeszlej „used to”.

4 Malzenstwo i zawieranie związków partnerskich- konstrukcje gerundialne i bezokolicznikowe. Opowiadanie o ceremonii zawarcia związku małżeńskiego przez obywateli różnych nacji-tekst „The King and I”.

5 Wyrażanie opinii na rożny temat –wypowiedz pisemna- wyrażenia „surprisingly „In my view’ etc.

6 Opisywanie pozytywnych i negatywnych doświadczeń w jedzeniu w barze, restauracji –tekst „How to do restaurant sign language”( utrwalanie uzycia i zasad czasów Prezent Perfect Simple i Prezent Perfect Continouous”)

7 Opowiadanie o żywności i nawykach żywieniowych na podstawie tekstów „I sit time to give up Meat’ oraz „What’s so Bad about the Bottled Water”?

8 Nabywanie umiejętności spójności wypowiedzi przy pomocy wyrazów „however’ „although”, „consquently”.

9 Rozwijanie umiejętności formułowania wypowiedzi formalnej: opis statystyczny- zastosowanie strony biernej, sposoby zapisywania i odczytywania cyfr w liczebnikach głównych i porządkowych, ułamkach , datach, numerach telefonów, sposoby odzytywania cyfry ‘zero”.

10 Zwroty frazeologiczne związane z umiejętnością wyrazania skargi- kolokacje i idiomy.

11 Poszerzenie słownictwa z zakresu synonimów(np. thin-slim-skinny).

• Doskonalenie umiejętności wyrażania wypowiedzi w formie pisemnej lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach.

Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego lub słuchanego z zastosowaniem

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość (opcjonalne).

Liczba godzin pracy własnej studenta- 30

Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, . Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtarzania modułu. powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

- z minimum 3 testów na semestr (kompetencyjnych i wiedzowych) ( waga 2),

- z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1),

- innych form pracy własnej studenta

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

Uwagi:

PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK NAUKI JĘZYKA

[WFil;

WNS;

WPiPs;

WPiA ;

WRiTv;

WTl]

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)