Język angielski - specjalistyczny dla studiów uzupełniające magisterskie [31-STS2-L30-ANG-JS1]
semestr zimowy 2016/2017
lektorat,
grupa nr 18
Przedmiot: | Język angielski - specjalistyczny dla studiów uzupełniające magisterskie [31-STS2-L30-ANG-JS1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 18 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jadwiga Puławska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: “Angielski dla zaawansowanych – The changing world” Edgar Języki obce 2011 Literatura uzupełniająca: 1. „English Grammar In Use”, Raymond Murphy, Cambridge University Press 1997 2. “Intermediate Vocabulary”, B.J.Thomas, Nelson 1986 3. “700 Classroom Activities”, David Seymour, Maria Popova, Macmillan 2005 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o treści zawarte w używanych podręcznikach i materiałach. „Read about Reading” omawianie sposobów czytania i analizowania tekstów Digital books – wady i zalety. „Degrees and careers” – studia i praca. “Ethnic conficts”- dyskusja na podstawie artykułu,obejrzanego filmu i dostarczonych materiałów internetowych The Media. Social media. Democracy and the media. – rozwijanie słownictwa. Dyskusja na temat mediów społecznościowych i ich roli w życiu codziennym. Newspapers and magazines – omawianie zawartości wybranych gazet i magazynów. Prasa internetowa. Poszerzanie słownictwa. Youth subcultures – rozmowa na temat subkultur, wady i zalety wynikające z przynależności do różnych grup subkulturowych. Information and technology era. New Technologies – the changes in the learning process – czytanie artykułu na temat współczesnych technologii. Dyskusja na temat wpływu technologii na życie zawodowe i prywatne. Language of ads – omawianie wybranych reklam prasowych i telewizyjnych. Język używany w reklamach. Grammar: Okresy warunkowe Strona bierna Mowa zależna Utrwalanie struktur gramatycznych. Ćwiczenia. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. 30 liczba godzin dydaktycznych 30 liczba godzin pracy własnej studenta Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów na semestr ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), - za aktywne uczestnictwo w zajęciach ( waga 1), Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 - 59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
WYDZIAŁ FILOLOGICZNY - Filologia polska; I ROK II STOPIEŃ [magisterskie uzupełniające] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.