Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.5]
semestr zimowy 2016/2017
lektorat,
grupa nr 7
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.5] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 12:00 - 13:30
sala 113 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Izabela Olkuska |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: British Council: “English for Academics,” Cambridge, 2015. Literatura uzupełniająca: Bernard Seal: ”Academic Encounters”, CUP, 2000. Miriam Esperseth: "Academic Encounters. Listening. Human Behaviour", CUP, 2009. Anna I Bronisław Treger:”Psychology. Vocabulary in Use,” Wydawnictwo Poltext, 2016. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. |
Zakres tematów: |
- Pogłębianie umiejętności komunikacyjnych: zabieranie głosu w dyskusji na temat przeczytanych tekstów, wyrażanie opinii, reagowanie na wypowiedzi, zgadzanie się/nie zgadzanie się. - Poznawanie słownictwa psychologicznego na podstawie przeczytanych tekstów. - Doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem (teksty akademickie), analiza informacji w złożonych tekstach. - Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tematy akademickie). - Doskonalenie umiejętności pisania w języku angielskim: organizacja informacji w tekście pisanym, parafraza informacji w eseju, streszczenie przeczytanego artykułu. - Przygotowanie wystąpienia ustnego (prezentacji) na tematy psychologiczne. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Praca własna studenta (30 godzin): Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład, prezentacja, dialog). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z 1 testu na semestr ( waga 1): treści zrealizowane podczas zajęć. - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), - z prezentacji (waga 1) Do średniej wliczane są oceny niedostateczne. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 - 59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
WYDZIAŁ PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII - IV ROK - Psychologia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.