Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych 06-PE-EWP-S1-08
semestr zimowy 2016/2017
Ćwiczenia,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych 06-PE-EWP-S1-08 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2016/2017 (2016/2017Z)
(zakończony)
Ćwiczenia (C), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 0 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Natalia Cieślar | |||
Literatura: |
1.Z. Semadeni, Matematyka współczesna w nauczaniu dzieci, Warszawa 1975. 2.S. Kucharczyk, Podstawy nauczania początkowego matematyki, wybór zadań. Warszawa 1991. 3.M. Omyła Logika, wybrane zagadnienia. Warszawa 1987. 4.A.Polewczyk, Logika i teoria mnogości jako działanie wiedzotwórcze, [w.] Wstęp do metodologii nauk red. J. Rąb, A. Polewczyk, Gliwice 1995. 5.J. Broda, A. Polewczyk, J. Rąb, Podstawy metodologii nauk, Gliwice 2001. 6.M. Tokarz, Wykłady z logiki, Tychy 1998. 7.B. Stanosz, Wprowadzenie do logiki formalnej, Warszawa 2000. 8.B. Stanosz, Ćwiczenia z logiki, Warszawa 2000. 9.R. Maruszewski. K. Świrydowicz, Podstawy logiki i teorii mnogości, Poznań 2006. 10.K. Wieczorek, Wprowadzenie do logiki, Warszawa 2005. 11.S. Kucharczyk, podstawy nauczania początkowego matematyki. Praca zbiorowa, Opole 1987. |
|||
Zakres tematów: |
1. Elementy logiki matematycznej. 2. Zbiory, działania na zbiorach. 3. Iloczyn kartezjański. 4. Relacje. 5. Funkcje jako relacje. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Sprawdzanie w formie pisemnej stopnia opanowania treści z ostatnich zajęć, oceniane w skali 2-5. Ocena z zaliczenia jest średnią arytmetyczną ocen z poszczególnych sprawdzianów. Dodatkowo na końcową ocenę ma wpływ aktywność studenta na zajęciach. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Krótkie sprawdziany pisemne dotyczące ostatnich zajęć, oceniane w skali 2-5. Ocena z zaliczenia jest średnią arytmetyczną ocen z poszczególnych sprawdzianów. Dodatkowo na końcową ocenę ma wpływ aktywność studenta na zajęciach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.