Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych [06-PE-EWP-S1-08] semestr zimowy 2016/2017
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Podstawy edukacji matematycznej w klasach początkowych [06-PE-EWP-S1-08]
Zajęcia: semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Natalia Cieślar
Literatura:

1.Z. Semadeni, Matematyka współczesna w nauczaniu dzieci, Warszawa 1975.

2.S. Kucharczyk, Podstawy nauczania początkowego matematyki, wybór zadań. Warszawa 1991.

3.M. Omyła Logika, wybrane zagadnienia. Warszawa 1987.

4.A.Polewczyk, Logika i teoria mnogości jako działanie wiedzotwórcze, [w.] Wstęp do metodologii nauk red. J. Rąb, A. Polewczyk, Gliwice 1995.

5.J. Broda, A. Polewczyk, J. Rąb, Podstawy metodologii nauk, Gliwice 2001.

6.M. Tokarz, Wykłady z logiki, Tychy 1998.

7.B. Stanosz, Wprowadzenie do logiki formalnej, Warszawa 2000.

8.B. Stanosz, Ćwiczenia z logiki, Warszawa 2000.

9.R. Maruszewski. K. Świrydowicz, Podstawy logiki i teorii mnogości, Poznań 2006.

10.K. Wieczorek, Wprowadzenie do logiki, Warszawa 2005.

11.S. Kucharczyk, podstawy nauczania początkowego matematyki. Praca zbiorowa, Opole 1987.

Zakres tematów:

1. Elementy logiki matematycznej.

2. Zbiory, działania na zbiorach.

3. Iloczyn kartezjański.

4. Relacje.

5. Funkcje jako relacje.

Metody dydaktyczne:

Sprawdzanie w formie pisemnej stopnia opanowania treści

z ostatnich zajęć, oceniane w skali 2-5. Ocena z zaliczenia jest średnią arytmetyczną ocen z poszczególnych sprawdzianów.

Dodatkowo na końcową ocenę ma wpływ aktywność studenta na zajęciach.

Metody i kryteria oceniania:

Krótkie sprawdziany pisemne dotyczące ostatnich zajęć, oceniane w skali 2-5. Ocena z zaliczenia jest średnią arytmetyczną ocen z poszczególnych sprawdzianów.

Dodatkowo na końcową ocenę ma wpływ aktywność studenta na zajęciach.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)