Język obcy-język angielski 3/IN [13-EM-S1-JEZA3]
semestr zimowy 2016/2017
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy-język angielski 3/IN [13-EM-S1-JEZA3] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Agata Adamczyk-Gzara, Maria Stec |
Literatura: |
English File Intermediate 3rd edition, Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, Wyd. Oxford. 2013 Platforma e-learningowa UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 Słowniki językowe i zasoby Internetu. Słownik tematyczny języka angielskiego. Podręczniki do nauki gramatyki na poziomie B1. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. E-lektorat – język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 |
Zakres tematów: |
1. Opisywanie jedzenia (przymiotnik, porównania), wypowiadanie się na temat dań i sposobów gotowania (użycie czasów teraźniejszych), wyrażanie swoich życzeń w restauracjach (użycie form opisujących przyszłość), zabieranie w dyskusji na temat lokalnych i międzynarodowych zwyczajów kulinarnych (rozwój świadomości wielokulturowej). 2. Słownictwo oraz wyrażenia kolokwialne związane z jedzeniem, odżywianiem się i gotowaniem. 3. Umiejętności prowadzenia dialogów w restauracjach. 4. Wypowiadanie się na temat relacji w rodzinie, opisywanie jej członków (przymiotniki, rozwój inteligencji interpersonalnych i umiejętności społecznych). 5. Wypowiadanie się na temat pieniędzy, wydawania i oszczędzania, wyrażanie się na temat ekonomii osobistej (użycie czasów przeszłych). 6. Słownictwo oraz wyrażenia kolokwialne związane z zarabianiem, ekonomią i bankowością. 7. Opisywanie osób i wydarzeń, które zmieniają życie (zastosowanie czasów przeszłych i przymiotników silnych). 8. Zabieranie dyskusji na temat organizacji krajowych i międzynarodowych (rozwijanie umiejętności komunikatywnych). 9. Słownictwo oraz wyrażenia kolokwialne związane z ekologią i pracą charytatywną. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta 30 godzin. Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Praca na platformie e-learningowej. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów na semestr (waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych (waga 1), - za aktywne uczestnictwo w zajęciach (waga 1), - z pracy studenta na platformie e-learningowej (waga 1) , - innych form pracy własnej studenta ( np. projekty i prezentacje). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
Uwagi: |
Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.