Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-S2-12
semestr zimowy 2016/2017
seminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium (cz.1) 06-PE-EWP-S2-12
Zajęcia semestr zimowy 2016/2017 (2016/2017Z) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stanisław Juszczyk
Literatura:

1. Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998.

2. Juszczyk S.: Statystyka dla pedagogów. Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004.

3. Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”. Kraków 2000.

4. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Impuls, Kraków, 1999 lub 2001.

5. Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. PWN, Warszawa 2007.

6. Pieter J.: Ogólna metodologia pracy naukowej. Wydawnictwo Ossolineum. Wrocław – Warszawa 1967.

7. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Wydawnictwo Akademickie „Żak”. Warszawa 1998.

8. Puślecki W., Model pedagogicznej pracy naukowej, Impuls, Kraków, 2001.

9. Szczepański J.: Techniki badań społecznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1951.

10. Sztumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wydawnictwo „Śląsk”. Katowice 1995.

11. Węglińska M., Jak pisać prace magisterską, Impuls, Kraków, 1997.

12. Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. WSiP Warszawa 1968

Zakres tematów:

1. Poznanie zasad przygotowania pracy dyplomowej, zgodnie z ustaleniami obowiązującymi w UŚ w Katowicach. Prawne aspekty przygotowywania pracy.

2.Usystematyzowanie wiedzy na temat etapów postępowania badawczego.

3.Dyskusja nad koncepcją pracy dyplomowej- założenia teoretyczne i metodologiczne.

4. Konstruowanie narzędzi badawczych

5. Metody analizy materiału empirycznego; analiza jakościowa, analiza ilościowa

Metody dydaktyczne:

Wykład, dyskusja w grupie, prezentacja indywidualna.

Metody i kryteria oceniania:

Analiza jakościowa indywidualnych projektów.

Ocena bardzo dobra – przedstawiony projekt spełnienia w pełni wymagania poprawności opisu i prezentacji danych;

Ocena dobra – przedstawiony projekt cechuje poprawne przedstawienie opisu i prezentacji danych;

Ocena dostateczna – przedstawiony projekt spełnia podstawowe wymagania w zakresie opisu i prezentacji danych;

Ocena niedostateczna – przedstawiony projekt cechuje się

wieloma brakami.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.