Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-S2-12.2
semestr zimowy 2016/2017
seminarium,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (cz.3) 06-PE-EWP-S2-12.2 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2016/2017 (2016/2017Z)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |||
Prowadzący: | Mirosław Kisiel | |||
Literatura: |
Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1998. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 1999. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe, Warszawa 2000. Juszczyk S.: Badania ilościowe w naukach społecznych. Katowice 2005. Zwolińska E. A., Pomiar i wartościowanie w muzyce. Bydgoszcz 2012. |
|||
Zakres tematów: |
Program seminarium nawiązuje do merytorycznej tematyki ustalanej w grupie seminaryjnej. Tematyka metodologiczna stanowi pogłębienie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w toku seminarium pierwszego roku studiów magisterskich. Niniejszy program dostosowany został do tematyki seminarium, bezpośrednio nawiązującej do specjalności studiów: edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, ze szczególnym uwzględnieniem muzyki i jej form aktywności w pracy nauczyciela i ucznia/wychowanka z uwzględnieniem funkcji poznawczej, kształcącej, wychowawczej, kompensacyjnej, terapeutycznej, estetycznej i rekreacyjnej edukacji muzycznej. |
|||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, konsultacje indywidualne |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Postęp pracy w aspekcie tworzenia kompilacji dociekań badawczych i teoretyczno-rozpoznawczych. Krytyczna analiza indywidualnych projektów. Ocena poprawności opisu i prezentacji danych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.