Seminarium magisterskie [13-PGGK-S2-SM1]
semestr zimowy 2016/2017
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [13-PGGK-S2-SM1] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Joanna Wowrzeczka |
Literatura: |
Literatura uzależniona wyborem tematu! Proponowana jako podstawowa: Babbie E., Podstawy badań społęcznych, Warszawa 2008 Bomba R., Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności, Toruń 2014 Bourdieu , Dystynkcja, Warszawa, 2006 Bubczyk R., Gry na szachownicy w kulturze dworskiej i rycerskiej, Lublin 2009 Caillois R., Gry i ludzie, Warszawa 1997 Dowey J., Kennedy H. W., Kultura gier komputerowych, Kraków 2011 Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa 2006 Furedi F. Gdzie się podziali wszyscy intelektualiści, Warszawa 2007 Giddens A., Nowoczesność i tożsamość, Warszawa 2001 Golka M, Socjologiczny obraz sztuki, Poznań 1996 Huizinga J., Homo ludens, Warszawa 1985 Jacyno M., Kultura indywidualizmu, Warszawa 2007 Kulturotwórcza funkcja gier, red.: Surdyk, Poznań 2007 Mańkowski P., Cyfrowe marzenia, Warszawa 2010 Metody badań jakościowych, T.2. red.Denzin N.K., Lincoln Y.S., Warszawa 2010 Olbrzym w cieniu, red.: Pitrus A., Kraków 2012 Stasieńko J., Alien vs. Predator – gry komputerowe a badania literackie, Wrocław 2005 Szeja J., Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej, Kraków 2004 Światy z pikseli, red.Filiciak M., Warszawa 2010 Urbańska-Galanciak D., Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009 Mrody M., Jednostka po nowoczesności. Perspektywa socjologiczna, Warszawa 2014 Style życia i porządek klasowy w Polsce, red.: M.Gdula, P.Sadura, Warszawa 2012 |
Zakres tematów: |
Problematyka związana z kierunkiem studiów oraz realizowaną dyplomową pracą artystyczną |
Metody dydaktyczne: |
Zróżnicowane metody obejmują: omówienia, korekty, analizę zagadnień przygotowywanych przez studentów, pracę nad tekstami i źródłami. Studenci ponadto opracowują wybrane zagadnienia w formie pisemnej oraz uczestniczą w dyskusji nad nimi. |
Metody i kryteria oceniania: |
-Dyskusja na zadawane przez prowadzącego do opracowania tematy - Dyskusja na tematy zgłaszane przez studentów - wystąpienie (każdy seminarzysta) na temat kolejnych rozdziałów pracy magisterskiej bądź wybranej problematyki -sprawdzanie prac magisterskich, na każdym etapie |
Uwagi: |
dr hab.Joanna Wowrzeczka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.