Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 3) [06-PC-S1-24] semestr zimowy 2016/2017
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 3) [06-PC-S1-24]
Zajęcia: semestr zimowy 2016/2017 [2016/2017Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Beata Ecler-Nocoń, Stanisław Juszczyk
Literatura:

1. Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998.

2. Juszczyk S.: Statystyka dla pedagogów. Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004.

3. Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”. Kraków 2000.

4. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Impuls, Kraków, 1999 lub 2001.

5. Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. PWN, Warszawa 2007.

6. Pieter J.: Ogólna metodologia pracy naukowej. Wydawnictwo Ossolineum. Wrocław – Warszawa 1967.

7. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Wydawnictwo Akademickie „Żak”. Warszawa 1998.

8. Puślecki W., Model pedagogicznej pracy naukowej, Impuls, Kraków, 2001.

9. Szczepański J.: Techniki badań społecznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1951.

10. Sztumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wydawnictwo „Śląsk”. Katowice 1995.

11. Węglińska M., Jak pisać prace magisterską, Impuls, Kraków, 1997.

12. Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. WSiP Warszawa 1968.

Zakres tematów:

Analiza indywidualnej pracy studentów dotyczącej badań i doboru literatury (przesłanek teoretycznych i metodologicznych dla badań).

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, konsultacje indywidualne i grupowe

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie z oceną uzyskane na podstawie przedstawionej promotorowi indywidualnej pracy pisemnej studenta.

Opracowanie pisemne ustalonego z promotorem fragmentu pracy licencjackiej (część teoretyczna lub część metodologiczna lub zestaw narzędzi badawczych - w zależności od indywidualnego tematu pracy licencjackiej)

Uwagi:

Zakładane efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą seminaryjnej formy kształcenia oraz ukierunkowanej pracy własnej studenta

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)