Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka hiszpańskiego VI [02-FL-FT-S1-PNJH-6] semestr letni 2016/2017
konwersacja i rozumienie ze słuchu, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka hiszpańskiego VI [02-FL-FT-S1-PNJH-6]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
konwersacja i rozumienie ze słuchu [KS], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: 100
Prowadzący: Juan Pablo Ortiz Ramos
Literatura:

1. Baralo, M., Genis, M, Santana, M, E.: „Español – lengua extranjera. Vocabulario. Medio B1”. Madryt: Anaya, 2011.

2. Bartkowiak, E.: „Español. Repetytorium tematyczno-leksykalne”. Poznań: Wagros, 2008.

3. Cybulska - Janczew, M, Fabiańska – Potapczuk, I.: „Słownictwo hiszpańskie w ćwiczeniach”. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 2014.

4. Martín M.T., Pérez L., Ramos, J.: „Español – lengua viva. Libro del alumno”. Salamanca: Santillana, 2007.

5. Moreno m., Prussak K., Socorro M., "Język hiszpański. Egzamin pisemny. Poziom rozszerzony", Nowela, Poznań 2011.

6.Wawrykowicz A., "Espanol. Comunicate sin problemas", Wagros, Poznań 2009.

7. Viúdez Castro, F., Díaz Ballesteroz P, Sardinero Franco, C.: „Español en marcha. Libro del alumno”. Madryt: Ele, 2006.

8. Materiały własne wykładowcy (np. artykuły z czasopism hispanojęzycznych)

Zakres tematów:

1. Ley y orden público

2. Los animales y su humanización

3. Clima y su influencia en nuestra personalidad

4. La moda y la realeza

5. La influencia de la tecnología en la vida diaria

Metody dydaktyczne:

Formy pracy: praca indywidualna studenta, praca w parach, praca w grupach, praca z materiałem dydaktycznym.

Metoda podawcza. Pogadanka heurystyczna, dyskusja, burza mózgów.

Metody aktywizujące: inscenizacja, gry dydaktyczne, itp.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową składają się: średnia arytmetyczna ocen ze wszystkich kolokwiów (50%) oraz ocena za aktywność w uczestniczeniu w zajęciach (50%). Kolokwia zaliczane są od 75%. Student ma prawo powtarzać każde niezdane kolokwium dwukrotnie.

Uwagi:

Język francuski - studia pierwszego stopnia, stacjonarne - III rok, 6 semestr

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)