Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 12-PE-ZTP-S1-7SD.3
semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 12-PE-ZTP-S1-7SD.3
Zajęcia semestr letni 2016/2017 (2016/2017L) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Aniela Różańska
Literatura:

1. Babbie E., Badania społeczne w praktyce. Warszawa 2003, Wydawnictwo Naukowe PWN.

2. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 2007, Wydawnictwo Naukowe PWN.

3. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Warszawa 2000, WSiP.

4. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne. Lublin 2010, Wydawnictwo UMCS.

5. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2007, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

6. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 2006, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

7. Miles M. B., Huberman A. M., Analiza danych jakościowych, przeł. S. Zabielski. Białystok 2000, Wydawnictwo Uniwersyteckie Trans Humana.

8. Nowak S., Metodologia badań społecznych. Warszawa 2006, Wydawnictwo Naukowe PWN.

9. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006, GWP.

10. Pilch T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1998, Wydawnictwo „Żak”.

11. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 2001, Wydawnictwo „Żak”.

12. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2011, Oficyna Wydawnicza "Łośgraf".

13. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych: metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji, przeł. M. Głowacka-Grajper, J. Ostrowska. Warszawa 2007, Wydawnictwo Naukowe PWN.

14. Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, przeł. J. Ostrowska. Warszawa 2008, Wydawnictwo Naukowe PWN.

15. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1999, Wydawnictwo "Śląsk".

16. Szwed Robert, Metody statystyczne w naukach społecznych. Elementy teorii i zadania. Lublin 2009, Wydawnictwo Naukowe KUL.

17. Węglińska M., Jak pisać pracę magisterską? Kraków 2007, Oficyna Wydawnicza "Impuls".

Literatura uzupełniana będzie o pozycje związane z poszczególnymi tematami prac.

Zakres tematów:

Konsultacje dotyczące ustalenia i akceptacji metod, technik i narzędzi badawczych. Przeprowadzenie badań własnych.

Analiza i interpretacja wyników badań.

Wstęp, podsumowanie i zakończenie pracy.

Zagadnienia będą omawiane w grupowym (w przypadku treści związanych z metodologią badań pedagogicznych) oraz indywidualnym cyklu spotkań i konsultacji związanych z przeprowadzaniem i analizą badań własnych Seminarzystów.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, indywidualne konsultacje, praca z tekstem.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena prezentacji całości pracy dyplomowej.

Ocenie podlega:

- poprawność konstruowanych narzędzi badawczych;

- poprawność merytoryczna i językowa analizy i interpretacji materiału badawczego; - merytoryczne przygotowanie całej pracy dyplomowej zgodnie

z założeniami metodologicznymi badań własnych.

Skala ocen 2.0-5.0.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.