Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe cz.3 [12-PE-WIP-S1-7SD.3] semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 7

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe cz.3 [12-PE-WIP-S1-7SD.3]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Renata Raszka
Literatura:

F. Bereźnicki, Prace magisterskie z pedagogiki, Kraków 2008.

J. W. Creswell, Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013.

S. Juszczyk, Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce, Kraków 1998.

Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln, Metody badań jakościowych t.1, t. 2, 2009.

Flick Uwe, Projektowanie badania jakościowego. Niezbędnik badacza, Warszawa 2010.

M. Łobocki, Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2001.

M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2000.

T. Pilch i T. Bauman, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001.

K. Rubacha, Metodologia badań nad edukacją, Warszawa 2011.

S. Palka, Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2005.

S. Palka (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2009.

Literatura będzie uzupełniana w zależności od potrzeb badań podejmowanych przez studentów.

Zakres tematów:

Ostateczne ustalenie metod, technik badawczych oraz dopracowanie narzędzi badawczych.

Organizacja i przebieg badań własnych.

Przeprowadzenie badań własnych.

Analiza i interpretacja wyników badań.

Wstęp, podsumowanie i zakończenie pracy.

Metody dydaktyczne:

dyskusja w grupie,

indywidualne konsultacje

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega:

- poprawność konstruowanych narzędzi badawczych;

- poprawność merytoryczna i językowa analizy i interpretacji materiału badawczego;

- merytoryczne przygotowanie całej pracy dyplomowej zgodnie

z założeniami metodologicznymi badań własnych.

Skala ocen 2.0-5.0.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)