Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 12-PE-WIP-S1-7SD.1
semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 12-PE-WIP-S1-7SD.1
Zajęcia semestr letni 2016/2017 (2016/2017L) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 29
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Andrzej Murzyn, Malwina Rolka, Halina Simo, Anastazja Sorkowicz, Małgorzata Zalewska-Bujak
Literatura:

Literatura będzie zindywidualizowana dla każdego studenta w zależności od tematu pracy dyplomowej.

Wszystkich Studentów obowiązuje jednak literatura z metodologii badań społecznych ze szczególnym uwzględnieniem:

Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Studia i materiały, red. Danuta Urbaniak-Zając, Jacek Piekarski, Wydawnictwo UŁ, Łódź 2001;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2007.

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 2006.

Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 2001.

Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006.

Węglińska M., Jak pisać pracę magisterską? Kraków 2005.

Nowak S., Metodologia badań społecznych. Warszawa 2006.

Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008.

Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 2007.

Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Warszawa 2000.

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1998.

Skorny Z., Prace magisterskie z psychologii i pedagogiki. Warszawa 1994.

Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1999.

Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela. Warszawa 1995.

Zakres tematów:

Tematyka zajęć jest zindywidualizowana i zależna od obranego tematu pracy przez Studenta. Zagadnienia będą omawiane w grupowym (w przypadku treści związanych z metodologią badań pedagogicznych) oraz indywidualnym cyklu spotkań i konsultacji związanych z projektowaniem i przeprowadzaniem własnych badań przez Seminarzystów.

Metody dydaktyczne:

praca z tekstem; dyskusja

Metody i kryteria oceniania:

Wymagania merytoryczne:

Wybór oraz studiowanie literatury związanej z podejmowaną problematyką pracy zakończone opracowaniem części teoretycznej pracy.

Wstępne opracowanie koncepcji pracy dyplomowej, obejmujące między innymi: ustalenie tematu, przedmiotu i celu badań, problematyki, strategii i metod badawczych, badanych osób. wybór literatury podstawowej z zakresu planowanych badań.

Kryteria oceny:

Skala ocen 2.0-5.0. Ocenie podlega: stopień rozeznania w literaturze przedmiotu z zakresu planowanych badań oraz poprawność merytoryczna i językowa opracowanego konspektu pracy dyplomowej.

Wymogi formalne projektu pracy: czcionka Times New Roman; rozmiar czcionki 12; odstęp 1,5.

Uwagi:

ZEWIWP

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.