Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 4) [06-PC-S1-25] semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 4) [06-PC-S1-25]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stanisław Juszczyk
Literatura:

Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998.

Juszczyk S.: Statystyka dla pedagogów. Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004.

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”. Kraków 2000.

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Impuls, Kraków, 1999 lub 2001.

Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. PWN, Warszawa 2007.

Pieter J.: Ogólna metodologia pracy naukowej. Wydawnictwo Ossolineum. Wrocław – Warszawa 1967.

Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Wydawnictwo Akademickie „Żak”. Warszawa 1998.

Puślecki W., Model pedagogicznej pracy naukowej, Impuls, Kraków, 2001.

Sztumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wydawnictwo „Śląsk”. Katowice 1995.

Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. WSiP Warszawa 1968.

Zakres tematów:

-Analiza ilościowa i jakościowa uzyskanych danych empirycznych. Opracowanie tabelaryczne i/lub graficzne wyników badań. Opracowanie wstępu i zakończenia, spisu rzeczy, aneksu.

-Przygotowanie pracy zgodnie z wymogami formalnymi. Zasady umieszczania pracy w systemie APD.

-Przygotowanie do obrony pracy licencjackiej

Metody dydaktyczne:

Dyskusja; konsultacje indywidualne

Metody i kryteria oceniania:

Moduł seminaryjny IV zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie złożonej promotorowi pracy dyplomowej. Praca dyplomowa przygotowana samodzielnie przez studenta powinna być potwierdzeniem jego kompetencji w zakresie projektowania, planowania, redagowania wypowiedzi pisemnej, poprawnego realizowania procesu badawczego.

Uwagi:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-8 (2025-07-09)