Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 4) [06-PC-S1-25] semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 4) [06-PC-S1-25]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stanisław Juszczyk, Krystyna Moczia
Literatura:

1. Brzeziński J., Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa 1980.

2. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013.

3. Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997.

4. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2005.

5. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2013.

6. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000.

7. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków 1999.

8. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków 2001.

9. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006.

10. Urbaniak - Zając D., Kos E., Badania jakościowe w pedagogice, Warszawa 2013.

Zakres tematów:

-Analiza ilościowa i jakościowa uzyskanych danych empirycznych. Opracowanie tabelaryczne i/lub graficzne wyników badań. Opracowanie wstępu i zakończenia, spisu rzeczy, aneksu.

-Przygotowanie pracy zgodnie z wymogami formalnymi. Zasady umieszczania pracy w systemie APD.

-Przygotowanie do obrony pracy licencjackiej.

Metody dydaktyczne:

Praca indywidualna i grupowa.

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega poprawność merytoryczna, językowa oraz zgodność z wymogami formalnymi przedstawionej pracy.

Elementem uwzględnianym w ocenie będzie również dotrzymywanie przez studenta wyznaczonych terminów, jego systematyczny udział w konsultacjach seminaryjnych oraz zaangażowanie badawcze.

Uwagi:

Brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)