Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25
semestr letni 2016/2017
seminarium,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2016/2017 (2016/2017L)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 15 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Stanisław Juszczyk, Krystyna Moczia | |||
Literatura: |
1. Brzeziński J., Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa 1980. 2. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. 3. Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997. 4. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2005. 5. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2013. 6. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. 7. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1999. 8. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków 2001. 9. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006. 10. Urbaniak - Zając D., Kos E., Badania jakościowe w pedagogice, Warszawa 2013. |
|||
Zakres tematów: |
-Analiza ilościowa i jakościowa uzyskanych danych empirycznych. Opracowanie tabelaryczne i/lub graficzne wyników badań. Opracowanie wstępu i zakończenia, spisu rzeczy, aneksu. -Przygotowanie pracy zgodnie z wymogami formalnymi. Zasady umieszczania pracy w systemie APD. -Przygotowanie do obrony pracy licencjackiej. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Praca indywidualna i grupowa. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega poprawność merytoryczna, językowa oraz zgodność z wymogami formalnymi przedstawionej pracy. Elementem uwzględnianym w ocenie będzie również dotrzymywanie przez studenta wyznaczonych terminów, jego systematyczny udział w konsultacjach seminaryjnych oraz zaangażowanie badawcze. |
|||
Uwagi: |
Brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.