Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25
semestr letni 2016/2017
seminarium,
grupa nr 4
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2016/2017 (2016/2017L)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 12 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Stanisław Juszczyk, Mateusz Penczek | |||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2005 Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2013 Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2006. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. Inne opracowania będą podawane w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników seminarium. Literatura uzupełniająca: Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004. Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009. |
|||
Zakres tematów: |
-Rozwiązania metodologiczne w podejmowanych badaniach własnych. -Konstrukcja metodologicznej części pracy dyplomowej. -Procedury badawcze w realizowanych badaniach własnych. -Konstrukcja empirycznej części pracy dyplomowej. -Dopracowywanie treści części teoretycznej pracy dyplomowej. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Konsultacje indywidualne i grupowe |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny 4 zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie złożonej promotorowi pracy dyplomowej. Praca dyplomowa przygotowana samodzielnie przez studenta powinna być potwierdzeniem jego kompetencji w zakresie projektowania, planowania, redagowania wypowiedzi pisemnej, poprawnego realizowania procesu badawczego. Praca ta powinna również wskazywać na potencjał studenta w konstruktywnym posługiwaniu się wiedzą i umiejętnościami nabytymi podczas studiów, zaprezentowany w formie propozycji rozwiązań praktycznych oraz teoretycznego wnioskowania. |
|||
Uwagi: |
Zakładane efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą seminaryjnej formy kształcenia oraz ukierunkowanej pracy własnej studenta. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.