Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25
semestr letni 2016/2017
seminarium,
grupa nr 5
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2016/2017 (2016/2017L)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 21 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Stanisław Juszczyk, Iwona Wendreńska | |||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2005. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2013. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1999. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków 2001. Urbaniak - Zając D., Kos E., Badania jakościowe w pedagogice, Warszawa 2013. Literatura uzupełniająca: Brzeziński J., Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa 1980. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. PWN, Warszawa 2007. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006. |
|||
Zakres tematów: |
1. Opis, analiza ilościowa i jakościowa uzyskanych danych empirycznych - opracowanie tabelaryczne i/lub graficzne wyników badań. - opis i interpretacja uzyskanych danych, sformułowanie wniosków i postulatów, propozycji rozwiązań. 2. Opracowanie wstępu i zakończenia, spisów rzeczy, aneksu. 3. Przygotowanie pracy zgodnie z wymogami formalnymi. Zasady umieszczania pracy w systemie APD. 4. Przygotowanie do obrony pracy licencjackiej. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Konsultacje grupowe i indywidualne. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny IV zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie złożonej promotorowi pracy dyplomowej. Przedstawiona do oceny praca powinna stanowić potwierdzenie kompetencji studenta w zakresie planowania, redagowania wypowiedzi pisemnej, poprawnego projektowania i realizowania procesu badawczego oraz umiejętności opracowania danych. Kryteria oceny: poprawność merytoryczna, językowa oraz zgodność z wymogami formalnymi przedstawionej pracy. Elementem uwzględnianym w ostatecznej ocenie będzie również dotrzymywanie przez studenta wyznaczonych terminów, udział w konsultacjach seminaryjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz rzetelność w realizacji zadań. |
|||
Uwagi: |
Warunkiem niezbędnym jest uzyskanie zaliczenia z oceną z modułu seminaryjnego III. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.