Seminarium (cz.2) 06-PE-R-S2-13.1
semestr letni 2016/2017
seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (cz.2) 06-PE-R-S2-13.1 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2016/2017 (2016/2017L)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 8 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Teresa Wilk | |||
Literatura: |
Barbour R. (2011), Badania fokusowe, PWN, Warszawa; Kvale S. (2011) Prowadzenie wywiadów, PWN, Warszawa ; Piekarski J., Urbaniak-Zając D., Szmidt K., red. (2010). Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice, Impuls, Kraków; Palka S., (2010), Podstawy metodologii badań w pedagogice, GWP, Gdańsk; Babbie E. R., (2003). Badania społeczne w praktyce, PWN ,Warszawa; Pilch T.,Bauman T., (2002) Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Żak, Warszawa. |
|||
Zakres tematów: |
1. Przegląd literatury przedmiotu związany z problematyką badawczą podjętą przez studenta- analiza treści. 2. Zasady przygotowania części teoretycznej i metodologicznej pracy-analiza procedury badań 3. Zasady konstruowania narzędzi badawczych związanych z problematyką badawczą podjętą przez studenta |
|||
Metody dydaktyczne: |
Metoda problemowa, dyskusja z elementami wykładu, referowanie przez studenta stopnia zaawansowania pracy dyplomowej (literatura, badania), konsultacje indywidualne. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest przygotowanie części teoretycznej pracy dyplomowej oraz narzędzia badawczego stosownie do problematyki badawczej podjętej przez studenta oraz obecność na zajęciach |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.