Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium (cz.2) 06-PE-N2-WIP-13.1
semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 5

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium (cz.2) 06-PE-N2-WIP-13.1
Zajęcia semestr letni 2016/2017 (2016/2017L) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Beata Mazepa-Domagała
Literatura:

Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009

Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2000

Juszczyk S., Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998.

Juszczyk S,: Statystyka dla pedagogów. Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004.

Kruger H. H., Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu, GWP, Gdańsk 2005

Kubinowski D., Nowak M. (red.), Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2006

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2000

M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wyd. IMPULS, Kraków 2000

M. Łobocki, Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Oficyna Wyd. IMPULS, Kraków 1999

Nowak S., Metodologia badń społecznych, Warszawa 1985

Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Wyd. Akademickie śak,Warszawa 2001

Orientacje w metodologii badań pedagogicznych, red. S. Palka, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 1998

Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008

Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, PWN, Warszawa 2010

Silverman D.,Interpretacja danych jakościowych, PWN, Warszawa 2007

Szmidt K. J. (red.), Metody pedagogicznych badań nad twórczością. Teoria i empiria, Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź 2009

Urbaniak-Zając D., Kos E., Badania jakościowe w pedagogice,PWN, Warszawa 2013

Zakres tematów:

Tematyka seminarium koncentruje się na zagadnieniach związanych ze specjalnością studiów i dotyczy pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej.Zakres podejmuje kwestie: dziecięcej twórczości plastycznej, kształcenia plastycznego w tym wartościowania wytworów plastycznych.

Poruszane zagadnienia głównie podejmą kwestie metodologiczne, umożliwiające sporządzenie podstaw badań

własnych

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, prezentacja

Metody i kryteria oceniania:

Kryteria oceniania

ścisłe określenie przedmiotu poznania

spójność treści z literatury przedmiotu z przedmiotem poznania.

rzetelność analizy literatury przedmiotu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.