Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-N1-36.3] semestr letni 2016/2017
seminarium, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-N1-36.3]
Zajęcia: semestr letni 2016/2017 [2016/2017L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Małgorzata Mnich
Literatura:

Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Kraków 1998.

Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000.

Łobocki M.: Metody badań pedagogicznych. Kraków 2002

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków, 1999 lub 2001.

Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. Warszawa 2007.

Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1995

Pilch T. , Bauman T. , Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001

Zakres tematów:

Opracowanie rozdziału empirycznego oraz wniosków końcowych.

Opracowanie wstępu i zakończenia pracy.

Zapoznanie z zasadami umieszczania pracy w systemie APD.

Przygotowanie do egzaminu dyplomowego.

Metody dydaktyczne:

wykład, dyskusja, konsultacje indywidualne, praca z tekstem źródłowym, analiza dokumentów

Metody i kryteria oceniania:

Przedstawienie kompletnej pracy licencjackiej.

Ocenie podlegają następujące elementy:

- aktywność poszczególnych seminarzystów w trakcie zajęć grupowych

- samodzielność w rozwiązywaniu problemów badawczych

- jakość zaprezentowanych fragmentów pracy dyplomowej

Skala ocen:

5,0 – bardzo wysoki poziom wiedzy związanej z tematyką seminarium i jej kontekstami, wysoka świadomość metodologiczna, praca dyplomowa w pełni oryginalna, dobrze wykorzystująca literaturę

źródłową i literaturę przedmiotu, nienaganna pod względem formalnym i językowym

4,5 – jak wyżej, dopuszczalne drobne uchybienia natury formalno-językowej w pracy dyplomowej

4,0 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca dyplomowa poprawna, z drobnymi uchybieniami natury formalno-językowej

3,5 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca o przeciętnych walorach merytorycznych, z większymi uchybieniami natury formalno-językowej

3,0 – znaczne braki w wiedzy, praca merytorycznie słaba, z dużymi uchybieniami natury formalno-językowej

2,0 – niedopuszczalne braki w wiedzy, praca bezwartościowa pod względem merytorycznym, niedopuszczalne błędy językowe i formalne.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-3 (2022-08-19)