Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-N1-36.3]
semestr letni 2016/2017
seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-N1-36.3] |
Zajęcia: |
semestr letni 2016/2017 [2016/2017L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Małgorzata Mnich |
Literatura: |
Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Kraków 1998. Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000 Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. Łobocki M.: Metody badań pedagogicznych. Kraków 2002 Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków, 1999 lub 2001. Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. Warszawa 2007. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1995 Pilch T. , Bauman T. , Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001 |
Zakres tematów: |
Opracowanie rozdziału empirycznego oraz wniosków końcowych. Opracowanie wstępu i zakończenia pracy. Zapoznanie z zasadami umieszczania pracy w systemie APD. Przygotowanie do egzaminu dyplomowego. |
Metody dydaktyczne: |
wykład, dyskusja, konsultacje indywidualne, praca z tekstem źródłowym, analiza dokumentów |
Metody i kryteria oceniania: |
Przedstawienie kompletnej pracy licencjackiej. Ocenie podlegają następujące elementy: - aktywność poszczególnych seminarzystów w trakcie zajęć grupowych - samodzielność w rozwiązywaniu problemów badawczych - jakość zaprezentowanych fragmentów pracy dyplomowej Skala ocen: 5,0 – bardzo wysoki poziom wiedzy związanej z tematyką seminarium i jej kontekstami, wysoka świadomość metodologiczna, praca dyplomowa w pełni oryginalna, dobrze wykorzystująca literaturę źródłową i literaturę przedmiotu, nienaganna pod względem formalnym i językowym 4,5 – jak wyżej, dopuszczalne drobne uchybienia natury formalno-językowej w pracy dyplomowej 4,0 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca dyplomowa poprawna, z drobnymi uchybieniami natury formalno-językowej 3,5 – dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca o przeciętnych walorach merytorycznych, z większymi uchybieniami natury formalno-językowej 3,0 – znaczne braki w wiedzy, praca merytorycznie słaba, z dużymi uchybieniami natury formalno-językowej 2,0 – niedopuszczalne braki w wiedzy, praca bezwartościowa pod względem merytorycznym, niedopuszczalne błędy językowe i formalne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.