Seminarium licencjackie I - specjalista ds. mediów i komunikacji [02-KM-S1-040A]
semestr zimowy 2017/2018
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium licencjackie I - specjalista ds. mediów i komunikacji [02-KM-S1-040A] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Tadeusz Miczka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
U. Eco, Teoria semiotyki, Kraków 2009 P. Sztompka, Wyobraźnia wizualna i socjologia, w: Fotospołeczeństwo. Antologia tekstów z socjologii wizualnej pod red. M. Boguni-Borowskiej i P. Sztompki G. Rose, Interpretacja materiałów wizualnych. Krytyczna metodologia badań nad wizualnością, Warszawa 2010. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001 J. Bartmiński, Stereotypy mieszkają w języku. Lublin 2007 Między obrazem a tekstem pod red. A. Kwiatkowskiej i J. Jarniewicza, Łódź 2009 (wybór) Ikoniczność znak słowo – przedmiot – obraz – gest, pod red. E. Tabakowskiej, Kraków 2006 (wybór) Fotospołeczeństwo. Antologia tekstów z socjologii wizualnej pod red. M. Boguni-Borowskiej i P. Sztompki (wybór) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Seminarium 1- 4 – (jednostki dwugodzinne) Kompozycja pracy licencjackiej Zasady sporządzania bibliografii i opisów bibliograficznych Sformułowanie tematu pracy i przygotowanie planu pracy Seminarium 5-10 (jednostki dwugodzinne) Źródła i metody badawcze Metoda semiotyczna Metody badania kultury wizualnej Elementy niewerbalne i werbalne w reklamie Seminarium 11-13 (jednostki dwugodzinne) Metody badania reklamy Stereotypy w języku i kulturze Seminarium 14 -15 (jednostki dwugodzinne) Omówienie planów pracy, rozdziału teoretycznego i bibliografii Semestr letni Omówienie opracowanej przez studenta części teoretycznej Przygotowanie prezentacji z zakresu analizy materiału Język w mediach Internet medium dla mas Zasady redagowania pracy licencjackiej Omówienie całej pracy licencjackiej i zatwierdzenie pracy |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o treść zajęć i wskazaną w sylabusie i literaturę. Weryfikacja przedstawienia bibliografii, planu pracy i części rozdziału teoretycznego i analitycznego. Sprawdzenie umiejętności i kompetencj.i Udział w dyskusji sprawdzającej. Merytoryczna zawartość bibliografii, planu pracy i części rozdziału teoretycznego Zaliczenie prezentacji rozdziału analitycznego Weryfikacja redakcji pracy Sprawdzenie i zatwierdzenie pracy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.