Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 3 [02-FA-ASK-S2-PNJA3-3] semestr zimowy 2017/2018
Ćwiczenia 1, grupa nr 5

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 3 [02-FA-ASK-S2-PNJA3-3]
Zajęcia: semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z] (zakończony)
Ćwiczenia 1 [C1], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Justyna Jajszczok
Literatura:

literatura obowiązkowa:

1. Whodunnit: Agatha Christie, The Mousetrap.

2. Science fiction: Gabriel Urbina, Wolf 359 Podcast, mini episodes 6-13, http://www.wolf359.fm/season3.

3. Horror fiction: The No Sleep Podcast, https://www.thenosleeppodcast.com/, selected episodes.

4. Retelling: Jekyll and Hyde, Charlie Higson, ITV, season 1, episode 1 “The Harbinger” (2015).

literatura uzupełniająca:

Bell, Julia ed. The Creative Writing Coursebook. Macmillan, 2001.

Bernays, Anne. What If? Writing Exercises for Fiction Writers. Collins Reference, 1999.

Bulman, Colin. Creative Writing. A Guide and Glossary to Fiction Writing. Polity Press, 2007.

Clark, Thomas ed., The Writer’s Digest Guide to Good Writing. Writer’s Digest Books, 1994.

Earnshaw, Steven ed., The Handbook of Creative Writing. Edinburgh University Press, 2007.

Harper, Graeme ed., Creative Writing Guidebook. Continuum, 2008.

Kress, Nancy. Characters, Emotion & Viewpoint. Cincinnati: Writer’s Digest Books, 2005.

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do kursu.

2. Podstawy: dialog (gramatyka i interpunkcja)

3. Whodunnit: jak stworzyć intrygę kryminalną

4. Science fiction: tworzenie postaci.

5. Literatura grozy: tworzenie emocji.

6. Retelling: nowe życie klasyków.

Metody dydaktyczne:

1) dyskusja na temat tekstów z listy literatury obowiązkowej ze szczególnym uwzględnieniem strategii i technik literackich.

2) indywidualne lub grupowe ćwiczenia pisemne

3) kolokwia zaliczeniowe (500 słów, 75 minut)

4) dłuższe teksty pisemne przygotowywane przez studenta w domu

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie w oparciu o 6 ocen:

3 dłuższe teksty pisemne przygotowywane przez studenta w domu oraz

3 kolokwia zaliczeniowe

Uwagi:

kreatywne pisanie, II rok filologii angielskiej specjalność SW - studia stacjonarne II stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)