Seminarium (cz.3) [06-PE-REW-S2-12.2]
semestr zimowy 2017/2018
seminarium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Seminarium (cz.3) [06-PE-REW-S2-12.2] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 11 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Iwona Wendreńska |
Strona domowa grupy: | http://- |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ferguson G.A., Takane Y., (1997): Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa. Juszczyk S., (2005): Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice. Juszczyk S., (2013): Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice. Łobocki M., (2006): Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków. Łobocki M., (2003): Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków. Maszke W.A., (2004): Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów. Pilch T., Bauman T., (2001): Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków. Literatura uzupełniająca: Babbie E., (2004): Badania społeczne w praktyce, Warszawa. Brzeziński J., (1980): Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa. Crewswell J., (2013): Projektowanie badań naukowych, Warszawa. Denzin N. K., Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009. Dutkiewicz W., Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001. Rzeźnicka-Krupa J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011. Urbaniak-Zając D., Piekarski J.(red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2001. |
Zakres tematów: |
Analiza efektów indywidualnej pracy studentów - podstawy teoretyczne, metodologiczne i realizacja kolejnych etapów badań własnych. |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja konferencyjna realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne, analiza fragmentów pracy. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenia cząstkowe z poszczególnych etapów badawczych przypisanych dla bieżacego semestru studiów. Elementem uwzględnianym w ostatecznej ocenie będzie również dotrzymywanie przez studenta wyznaczonych terminów, udział w konsultacjach seminaryjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz rzetelność w realizacji zadań. W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z seminarium, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu. |
Uwagi: |
Wymagane jest uzyskanie zaliczenia z pozytywną oceną modułu seminaryjnego II. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.