Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (cz.3) [06-PE-REW-S2-12.2] semestr zimowy 2017/2018
seminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (cz.3) [06-PE-REW-S2-12.2]
Zajęcia: semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Iwona Wendreńska
Strona domowa grupy: http://-
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

Ferguson G.A., Takane Y., (1997): Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa.

Juszczyk S., (2005): Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice.

Juszczyk S., (2013): Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice.

Łobocki M., (2006): Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków.

Łobocki M., (2003): Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków.

Maszke W.A., (2004): Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów.

Pilch T., Bauman T., (2001): Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków.

Literatura uzupełniająca:

Babbie E., (2004): Badania społeczne w praktyce, Warszawa.

Brzeziński J., (1980): Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa.

Crewswell J., (2013): Projektowanie badań naukowych, Warszawa.

Denzin N. K., Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009.

Dutkiewicz W., Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001.

Rzeźnicka-Krupa J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011.

Urbaniak-Zając D., Piekarski J.(red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2001.

Zakres tematów:

Analiza efektów indywidualnej pracy studentów - podstawy teoretyczne, metodologiczne i realizacja kolejnych etapów badań własnych.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja konferencyjna realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne, analiza fragmentów pracy.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenia cząstkowe z poszczególnych etapów badawczych przypisanych dla bieżacego semestru studiów. Elementem uwzględnianym w ostatecznej ocenie będzie również dotrzymywanie przez studenta wyznaczonych terminów, udział w konsultacjach seminaryjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz rzetelność w realizacji zadań. W przypadku otrzymania oceny negatywnej (2,0) z seminarium, która musi zostać poprawiona w 2 terminie, będzie ona brana jako składowa do wyliczenia średniej arytmetycznej oceny końcowej modułu.

Uwagi:

Wymagane jest uzyskanie zaliczenia z pozytywną oceną modułu seminaryjnego II.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)