Wybrane zagadnienia z marketingu 08-MA-S1-P081-4
semestr letni 2017/2018
Wykład,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Wybrane zagadnienia z marketingu 08-MA-S1-P081-4 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2017/2018 (2017/2018L)
(zakończony)
Wykład (W), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: |
co drugi piątek (nieparzyste), 13:45 - 16:15
sala P/1/10 Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 9 | |||
Limit miejsc: | 10 | |||
Prowadzący: | Barbara Batko | |||
Strona domowa grupy: | http://- | |||
Literatura: |
Literatura zalecana: - Kotler Ph., Marketing, Rebis - Dom Wydawniczy, 14th Edition Warszawa 2012 - Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, wyd. II, Warszawa 2017 Literatura uzupełniająca: - Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002 - Królewski J., Sala P., E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa 2016 - Mazurek-Łopacińska K., Badania marketingowe. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa 2005 - Setiawan I., Kartajaya H., Kotler Ph., Marketing 4.0, MT Biznes, Warszawa 2017 Inne niepublikowane materiały dydaktyczne |
|||
Zakres tematów: |
- Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie - Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa i działalność marketingową - Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju - Badania segmentacyjne rynku - rynek docelowy przedsiębiorstwa - Koncepcja marketing-mix - Planowanie marketingowe produktu - Rozwój produktu - Organizowanie dystrybucji produktów - Koncepcja działalności promocyjnej - Instrumenty promotion-mix - Cena jako narzędzie marketingu - Strategie marketingowe |
|||
Metody dydaktyczne: |
wykład treści teoretycznych z prezentowanego zakresu w formie prezentacji multimedialnej |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie pisemne - test wiedzy: sprawdzian wiedzy teoretycznej uzyskanej w trakcie wykładów, podczas pracy własnej ze wskazaną literaturą oraz podczas konwersatorium; test wiedzy zawiera pytania otwarte i zamknięte i obejmuje wszystkie obszary tematyczne. Kryteria oceny: - 60% poprawnych odpowiedzi na ocenę dostateczną, - 70% poprawnych odpowiedzi – ocena dostateczna plus, - 80% poprawnych odpowiedzi – ocena dobra, - 90% poprawnych odpowiedzi – ocena dobra plus, - 100% poprawnych odpowiedzi – ocena bardzo dobra. |
|||
Uwagi: |
4 semestr inżynierii materiałowej - nauka o materiałach /I stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.