Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Wybrane zagadnienia z marketingu 08-MA-S1-P081-4
semestr letni 2017/2018
Wykład, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Wybrane zagadnienia z marketingu 08-MA-S1-P081-4
Zajęcia semestr letni 2017/2018 (2017/2018L) (zakończony)
Wykład (W), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co drugi piątek (nieparzyste), 13:45 - 16:15
sala P/1/10
Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 10
Prowadzący: Barbara Batko
Strona domowa grupy: http://-
Literatura:

Literatura zalecana:

- Kotler Ph., Marketing, Rebis - Dom Wydawniczy, 14th Edition Warszawa 2012

- Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, wyd. II, Warszawa 2017

Literatura uzupełniająca:

- Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002

- Królewski J., Sala P., E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa 2016

- Mazurek-Łopacińska K., Badania marketingowe. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa 2005

- Setiawan I., Kartajaya H., Kotler Ph., Marketing 4.0, MT Biznes, Warszawa 2017

Inne niepublikowane materiały dydaktyczne

Zakres tematów:

- Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie

- System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie

- Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa i działalność marketingową

- Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju

- Badania segmentacyjne rynku - rynek docelowy przedsiębiorstwa

- Koncepcja marketing-mix

- Planowanie marketingowe produktu

- Rozwój produktu

- Organizowanie dystrybucji produktów

- Koncepcja działalności promocyjnej

- Instrumenty promotion-mix

- Cena jako narzędzie marketingu

- Strategie marketingowe

Metody dydaktyczne:

wykład treści teoretycznych z prezentowanego zakresu w formie prezentacji multimedialnej

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie pisemne - test wiedzy:

sprawdzian wiedzy teoretycznej uzyskanej w trakcie wykładów, podczas pracy własnej ze wskazaną literaturą oraz podczas konwersatorium; test wiedzy zawiera pytania otwarte i zamknięte i obejmuje wszystkie obszary tematyczne.

Kryteria oceny:

- 60% poprawnych odpowiedzi na ocenę dostateczną,

- 70% poprawnych odpowiedzi – ocena dostateczna plus,

- 80% poprawnych odpowiedzi – ocena dobra,

- 90% poprawnych odpowiedzi – ocena dobra plus,

- 100% poprawnych odpowiedzi – ocena bardzo dobra.

Uwagi:

4 semestr inżynierii materiałowej - nauka o materiałach /I stopnia/

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.