Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-AG-A2.2E] semestr zimowy 2017/2018
lektorat, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-AG-A2.2E]
Zajęcia: semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 14:55 - 16:25
sala 20
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 14:55 - 16:25
sala 20
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 14:55 - 16:25
sala 3.20
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Prowadzący: Joanna Jakubiec-Bontko
Strona domowa grupy: http://el.us.edu.pl/spnjo
Literatura:

Literatura obowiązkowa: Richard Acklam, Araminta Crace „TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate) Pearson/Longman, 2006

Literatura uzupełniająca: Materiały własne lektora.

Zakres tematów:

Zagadnienia leksykalno-gramatyczne:

1. Wypowiadanie się na temat urządzeń gospodarstwa domowego.

2. Opisywanie wydarzeń w przyszłości (Czas Future Simple i jego zastosowanie, twierdzenia i pytania z will)

3. Określanie ilości za pomocą określników ilościowych: too, too much /many, enough.

4. Wypowiadanie się na temat atrakcji turystycznych i wyjazdów wakacyjnych. Tworzenie zdań z zastosowaniem like w różnym znaczeniu, jako czasownik i przysłówek.

5. Opisywanie wyglądu osób i cech charakteru człowieka.

6. Wyrażanie przypuszczeń dotyczących teraźniejszości i przyszłości (I okres warunkowy)

7. Użycie formy -ing lub bezokolicznika w wypowiedziach.

8. Określanie celu, przyczyny i skutku.

9. Zastosowanie strony biernej w czasie Present Simple.

10. Wprowadzenie i stosowanie czasowników opisujących zmiany i czasowniki złożonych opisujące relacje międzyludzkie.

11. Porównanie i zastosowanie czasów: Past Continuousi Past Simple w wypowiedziach pisemnych i ustnych.

12. Porównanie i zastosowanie czasowniki modalne: can, could i be able to.

13. Wypowiadanie się z zastosowaniem czasowników: make / do.

14. Zastosowanie strony biernej w czasie Past Simple.

15. Wprowadzenie i stosowanie słownictwo związane z popełnianiem przestępstw.

16. Wyrażaniem komunikatów w trakcie prowadzenia negocjacji.

17. Stosowanie rzeczowniki policzalnych i niepoliczalnych oraz wyrażeń przyimkowych.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Liczba godzin pracy własnej studenta: 30

Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowe: http://el.us.edu.pl/spnjo/ (kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 3 MODUŁ 2(2)”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list.

Praca z zalecanym podręcznikiem Richard Acklam, Araminta Crace „TOTAL ENGLISH”(poziom pre-intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora.

Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego

Metody i kryteria oceniania:

Skala ocen:

90-100% = bdb ( bardzo dobry)

85-89% = db+ ( dobry plus)

65-84% = db ( dobry)

61-64% = dst+ ( dostateczny plus)

51-60% = dst ( dostateczny)

0-50%= ndst (niedostateczny)

Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej.

Uwagi:

Wydział Prawa i Administracji - PRAWO - ROK II; semestr 3

Terminy zjazdów: wg harmonogramu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)