Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.2E] semestr zimowy 2017/2018
lektorat, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.2E]
Zajęcia: semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala 17
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 16:30 - 18:00
sala 17
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
jednokrotnie, piątek (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 16:30 - 18:00
sala 17
Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 21
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Prowadzący: Joanna Jakubiec-Bontko
Strona domowa grupy: http://el2.us.edu.pl/spnjo
Literatura:

Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate), Pearson/Longman, 2006

Zakres tematów:

Zagadnienia leksykalno-gramatyczne:

- Tematyka związana ze sposobami spędzania wakacji.

- Opisywanie zdjęć przedstawiających cuda architektury lub przyrody (przymiotniki i

kolokacje z zakresu tematyki).

- Tworzenie zdań na temat wyglądu, charakteru, preferencji (z zastosowaniem

wyrażeń z like).

- Użycie czasownika ‘get’ w różnych kontekstach leksykalnych.

- Sposoby zdobywania wiedzy. Nauka poprzez doświadczenie.

- Tworzenie pytań – zapytania o podmiot w zdaniu.

- Opisywanie swoich nauczycieli i metod nauczania. Użycie used to i would do

wyrażania czynności w przeszłości.

- Poznawanie słownictwa dotyczącego starzenia się. Stosowanie czasowników

modalnych wyrażających zdolność : can, could o innych wyrażeń: be able to i

manage to.

¬- Omawianie przyczyn i skutków zmian w kontekście zmian w wyglądzie miast.

- Tryby warunkowe typu II i III.

- Poszerzanie słownictwa z zakresu problemów ogólnoświatowych.

- Rodzaje i stopniowanie przysłówków.

- Słownictwo i wyrażenia związane z tematyką „praca”.

- Wyrażanie nakazu i przyzwolenia za pomocą czasowników make, let, allow.

- Referowanie wypowiedzi innych osób z użyciem mowy zależnej.

- Wyrażanie nakazu, zgody i przyzwolenia w czasie przeszłym. Stosowanie have to,

allow.

- Wskazanie różnic pomiędzy odmianą brytyjską i amerykańską języka angielskiego.

- Wyrażanie żalu i życzeń za pomocą wyrażeń ”I wish” i ”If only”.

- Wypowiadanie się na temat sławnych kobiet.

- Powtórzenie czasów przeszłych.

- Poszerzenie słownictwa z zakresu zmysłów człowieka i sposobów odbierania

rzeczywistości.

- Rodzaje i stosownie czasowników złożonych w nieformalnych kontekstach.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Ilość godz pracy własnej studenta :30

Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej http://el2.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO B1 KURS 3 MODUŁ 2 (2)”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list.

Praca z zalecanym podręcznikiem Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora.

Przygotowanie do egzaminu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie: Skala ocen:

91-100% = bdb ( bardzo dobry)

81-90% = db+ ( dobry plus)

71-80% = db ( dobry)

61-70% = dst+ ( dostateczny plus)

51-60% = dst ( dostateczny)

Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej.

Egzamin: Oceną z egzaminu jest ocena z testu rozwiązywanego przez studenta przy komputerze w obecności nauczyciela.

Skala ocen:

91-100% = bdb ( bardzo dobry)

81-90% = db+ ( dobry plus)

71-80% = db ( dobry)

61-70% = dst+ ( dostateczny plus)

51-60% = dst ( dostateczny)

Uwagi:

Wydział Prawa i Administracji - PRAWO - ROK II; semestr 3

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)